Po wprowadzeniu w poprzednim artykule chcę, abyśmy w temat weszli głębiej. Bo co z tego, że wiemy, iż portfelem trzeba zarządzać, skoro nie wiemy, jak to robić? Co z tego, że ludzie kupują nasze produkty, skoro nie wiemy, dlaczego to robią, i nie możemy tym sterować? I trzecia rzecz – co z tego, że mamy mnóstwo różnych produktów w portfelu, skoro nie wiemy, czy się je w ogóle opłaca tam trzymać? Zaczniemy od każdemu dobrze znanej segmentacji, bez której nie ma mowy o zarządzaniu. A już o zarządzaniu portfelem w szczególności. Na bok więc myśli typu: „Boże, przecież ja wiem wszystko o segmentacji”, i do dzieła. Serio. To ważne.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie rodzaje segmentacji rynku dedykowane są budowie portfela marek,
- jak zacząć tworzenie portfela marek,
- jak wygląda audyt portfela marek,
- jakie narzędzia możesz zastosować, audytując portfel.