„Nie komplikuj. Jeśli coś jest proste dla Ciebie, z dużym prawdopodobieństwem będzie też proste dla Twoich odbiorców. A jeśli to, co robisz, jest dla nich proste i zrozumiałe, łatwiej będzie Ci się odróżnić od reszty i przyciągnąć ich uwagę” – o tym, jak się wyróżnić na zatłoczonym rynku, co jest najważniejsze w budowaniu marki oraz czym są metaumiejętności i dlaczego powinniśmy je wzmacniać, rozmawiamy z Andy Starrem, światowej sławy ekspertem w dziedzinach strategii marki i storytellingu.

- Strona główna
- Baza wiedzy
- Andy Starr: Najlepszy sposób na odróżnienie się to po prostu bycie innym. Identyczność jest zabójcza

Andy Starr: Najlepszy sposób na odróżnienie się to po prostu bycie innym. Identyczność jest zabójcza
Czytaj więcej w tematach:

Jak planować działania zmierzające do zdobycia nowych klientów z pomocą branded contentu
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp