Gadżet – wybrany jako nośnik logotypu – staje się Twoją wizytówką. Jego jakość jest częścią komunikatu wysyłanego do odbiorcy. Jak możesz pokazać swoją markę za pomocą gadżetu, podpowiadają specjaliści z firmy Gadzeciarze.com.
Pracujemy z agencjami reklamowymi od lat i zawsze podkreślamy, że przed decyzją o zakupie odpowiedniego nośnika reklamy warto się zastanowić, na co właściwie przeznaczasz pieniądze. Podczas przygotowywania kampanii reklamowej firmy zbyt często skupiają się na liczbie produktów jako kryterium decydującym o zakupie, tymczasem samo „rozdanie” gadżetów ma znikomą wartość marketingową. Gdy wybierzesz kiepski produkt, wynik takiego działania będzie miał skutek odwrotny do zamierzonego.
Przykładowo: jeśli jesteś nadmorskim hotelem, to najtańsze okulary przeciw-słoneczne doskonale się sprawdzą podczas kilkudniowego pobytu klienta, a potem mogą trafić do kosza. Taka sama strategia w wypadku biura podróży jest zupełnie nieskuteczna. Produkt, którego żywotność to zaledwie kilka dni, nie powinien nigdy trafić w ręce odbiorcy, bo istnieje ryzyko, że plastik niskiej jakości nie przetrwa nawet podróży. Zaoszczędzisz kilka procent, jednak zafundujesz klientowi rozczarowanie zamiast przydatnego prezentu. Warto wybrać coś, co będzie mu służyło przez dłuższy czas, zarówno podczas wakacji, jak i po powrocie z nich – np. torbę z ekologicznych materiałów, ze starannie wykończonymi szwami i mocnymi rączkami. Cena nadal nie będzie wysoka i choć rozdasz ich mniej, to będzie to gadżet spełniający funkcję nośnika Twojej reklamy przez kilka lat.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Niska cena gadżetu reklamowego jest nierozerwalnie związana z jego jakością, zwłaszcza w wypadku elektroniki reklamowej. Będzie miała swoje odzwierciedlenie w jakości baterii i lutowania, a to przecież cechy decydujące o żywotności produktu. Jeśli chcesz, aby powerbank czy smartwatch, które wręczasz klientom, były nie tylko ładne, lecz także trwałe i przydatne, to warto wybrać produkty z wyższej półki. Nasza firma stawia na przejrzystość informacji o oferowanym towarze oraz jego jakość. Niewątpliwie moglibyśmy wprowadzić do oferty każdy produkt „najtańszy na rynku”, jednak postawiliśmy na oferowanie gadżetów wysokiej jakości, które gwarantują większą skuteczność promocji i dają szanse na wznowienie zamówienia.
Zatem zanim zdecydujesz się na gadżet reklamowy, powinieneś się zastanowić, „Co?”, „Komu?” i „W jakim celu?” będziesz wręczać. Jeśli uważasz, że częstowanie gości w biurze kawą w jednorazowych, plastikowych kubkach jest niestosowne w odniesieniu do marki, którą reprezentujesz, to najtańszy długopis lub inny produkt niskiej jakości zdecydowanie nie będzie rozwiązaniem, jakie powinieneś wybrać. Zaryzykujesz wtedy utrwalenie wizerunku marki jako słabej i oszczędzającej na każdym kroku w czasach, w których pandemia COVID-19 skłania ludzi do stawiania wyłącznie na brandy stabilne, pewne swojego produktu i dysponujące zabezpieczeniem finansowym pozwalającym im utrzymać się na rynku.
Gadzeciarze.com to marka należąca do Żejmo & Siatecki s.c – firmy z wieloletnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym, prowadzącej działalność w obszarze reklamy i marketingu, koncentrującej się głównie na imporcie wysokiej klasy artykułów promocyjnych i handlu nimi oraz ich znakowaniu.
tel.: +48 531549312
e-mail: office@zejmo-siatecki.com
adresy www:
gadzeciarze.com
www.zejmo-siatecki.com