„Rozmowa z respondentem jest ważna, ale równie ważne jest to, czego pytany nie mówi: cisza, sposób, w jaki się porusza, i to jak żyje” – o psychologii i badaniu konsumentów, emocjach i mózgu oraz o tym, jaka jest przyszłość marketingu, rozmawiamy z Martinem Lindstromem, światowej sławy ekspertem w dziedzinach brandingu i neuromarketingu, autorem m.in. bestsellerów „Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy” oraz „Brand sense – marka pięciu zmysłów”, okrzykniętego przez „The Wall Street Journal” jedną z pięciu najlepszych książek marketingowych, jakie kiedykolwiek powstały.
- Strona główna
- Baza wiedzy
- Martin Lindstrom: Globalne brandy umrą. Przyszłość to regionalność i lokalne społeczności
Martin Lindstrom: Globalne brandy umrą. Przyszłość to regionalność i lokalne społeczności
Czytaj więcej w tematach:
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp