Chcesz się dowiedzieć, jak stworzyć markę, która skutecznie dociera do współczesnych odbiorców? Zastanawiasz się, jak zbudować zaangażowaną społeczność wokół brandu? Szukasz porad dotyczących rozwoju swojej marketingowej kariery? Przeczytaj nowe wydanie „Marketera+” na temat budowania marki oraz społeczności wokół brandu wraz z dodatkiem specjalnym o pracy i karierze w marketingu.
W nieustannie zmieniającym się świecie marketingu, gdzie nowe technologie i narzędzia pojawiają się niemal codziennie, istota brandingu pozostaje niezmienna. To właśnie on nadaje marce charakter, osobowość i odróżnia ją od konkurencji. Jednak w dobie mediów społecznościowych, globalizacji i rosnących oczekiwań konsumentów sam branding już nie wystarcza. Kluczowe staje się budowanie silnej i lojalnej społeczności, która nie tylko konsumuje, lecz także się angażuje, dzieli doświadczeniami oraz współtworzy wartość marki.
W nowym numerze „Marketera+” zgłębiamy tajniki skutecznego brandingu, analizując najnowsze trendy, strategie i narzędzia. Podpowiadamy, jak stworzyć spójny i autentyczny wizerunek marki, który przemówi do klienta. Przyglądamy się też przykładom firm, które dzięki przemyślanej strategii brandingowej odnoszą sukcesy.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Współczesny konsument nie jest już pasywnym odbiorcą komunikatów marketingowych – oczekuje interakcji i dialogu z marką. Dlatego wiele miejsca poświęcamy budowaniu społeczności. Dzielimy się wskazówkami, jak wykorzystać social media, podcasty, content marketing oraz inne kanały komunikacji, aby budować zaangażowane grupy odbiorców, nawiązywać z nimi silne więzi oraz zaskarbiać sobie ich lojalność.
Zamów „M+” 66 o budowaniu marki i zaangażowanej społeczności
Z lektury numeru dowiesz się m.in.: jak sprawić, żeby konsumenci pamiętali o brandzie przy okazji zakupów, jak stworzyć brand purpose i skutecznie go wdrożyć, jak wykorzystać archetypy do zbudowania silnej osobowości marki, jak zadbać o spójność komunikacji oraz jakie strategie brandingowe sprawdzają się w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw. Poznasz też potencjał mikrospołeczności, zasady skutecznej współpracy z nano- i mikroinfluencerami oraz sposoby efektywnej komunikacji marki w mediach społecznościowych.
W interesującym cyklu „Marketing od kulis” pokazujemy, jak Tiger Energy Drink zmienia strategię komunikacji za pomocą festiwali muzycznych, a w ramach case studies przedstawiamy, jak przebiegał proces rebrandingu Wydawnictwa Format. O ciekawych przykładach kampanii brandingowych z całego świata przeczytasz w „Przerwie na reklamę”, a tajniki sukcesu marki Nike w Polsce poznasz w cyklu „Boomer do zetki, zetka do boomera”.
Zachęcamy również do lektury inspirujących wywiadów. O brandingu, strategii marki i budowaniu społeczności odpowiadają Martin Zarian, wszechstronny kreator marek i mówca uznany na arenie międzynarodowej, a także Maciek Sznitowski – strateg marki i komunikacji, autor bloga Brandoholik.pl oraz podcastu „Markotwórstwo”.
Zamów „M+” 66 o budowaniu marki i zaangażowanej społeczności
Na deser polecamy dodatek specjalny o pracy i karierze w marketingu. Znajdziesz tam porady dotyczące rozwoju zawodowego, wypowiedzi doświadczonych marketerów, w tym CMO, a także przegląd sprawdzonych marketingowych źródeł wiedzy. Mamy nadzieję, że zainspiruje Cię to do dalszego rozwoju oraz dostarczy praktycznych wskazówek, jak skutecznie budować swoją karierę w tej dynamicznej i ekscytującej branży.
Z tematu numeru „M+” 66 dowiesz się m.in.:
- jak stworzyć brand purpose i skutecznie go wdrożyć,
- jakie są strategie budowania marki w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw,
- jak wykorzystać archetypy do zbudowania silnej i spójnej osobowości marki,
- jak wejść ze swoją marką na wyższy poziom świadomości konsumentów,
- jak przekładać strategię marki na skuteczną egzekucję,
- jak dopasować język marki do różnych kanałów komunikacji,
- jak przyciągnąć odbiorców do brandu za pomocą lo-fi contentu,
- jak zwrócić uwagę użytkowników w kampaniach social ads,
- jak wybrać odpowiedni format podcastu dla brandu,
- jak wykorzystać uszlachetnienia w druku opakowań do budowania wizerunku marki,
- jak skutecznie budować społeczność wokół brandu,
- jak mikrospołeczności rewolucjonizują współczesne strategie komunikacji online,
- jak efektywnie współpracować z nano- i mikroinfluencerami,
- jak wykorzystać TikToka do budowania zaangażowanej społeczności.
Z dodatku specjalnego o pracy i karierze w marketingu dowiesz się m.in.:
- jak zaplanować swoją ścieżkę rozwoju w marketingu,
- jakie rady mają CMO dla początkujących marketerów,
- z jakich źródeł czerpać marketingową wiedzę,
- jak rozwijać swoją karierę z „Marketerem+”.
„M+” 66 to aż 140 stron lektury oraz źródło cennych informacji, inspiracji i porad na temat tworzenia marek oraz budowania zaangażowanych społeczności wokół brandu.
W nowym wydaniu „M+” swoją wiedzą podzielili się:
Daria Anioł, Dorota Hartwich, Katarzyna Jabłkowska, Aleksandra Jackowicz, Ewa Jąkała, Pamela Kesner, Agnieszka Kłusek, Tomasz Kowalski, Witold Kowalski, Anna Ledwoń-Blacha, Anita Łatyńska, Marcin Łukasik, Magdalena Magnuszewska, Kamila Miciuła-Szlachta, Marcin Morawski, Łukasz Murawski, Dawid Olszta, Anna Oszajca, Paweł Pałka, Monika Pazik, Wojciech Samborski, Adam Sawicki, Paula Sołtysiak, Paweł Sypczuk, Jacek Szlak, Maciek Sznitowski, Hanna Trębicka, Kasia Wajer, Katarzyna Walczak, Tomasz Warlich, Martyna Wasilewska, Magdalena Węcłaś, Bartłomiej Witek, Agata Wojciechowska, Magdalena Wójcik, Magdalena Zaremska, Martin Zarian.
Jesteśmy przekonani, że ten numer „M+” będzie dla Ciebie źródłem cennych informacji, jak budować marki, które nie tylko przyciągają uwagę odbiorców, ale przede wszystkim nawiązują trwałe relacje z klientami. Życzymy owocnej lektury!