Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Jak budować i poszerzać portfolio produktowe dzięki badaniom marketingowym

Zarządzanie produktem wiąże się nierozerwalnie z zarządzaniem popytem na niego. Za decyzjami zakupowymi konsumentów stoją określone potrzeby i oczekiwania i to właśnie wiedza o nich stanowi integralną część strategii produktu. Odpowiednie wykorzystywanie informacji na temat klientów jest kluczem do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej, w czym pomóc może trafnie dobrany zestaw badań marketingowych.

Jak budować i poszerzać portfolio produktowe dzięki badaniom marketingowym

Zarządzanie produktem wiąże się nierozerwalnie z zarządzaniem popytem na niego. Za decyzjami zakupowymi konsumentów stoją określone potrzeby i oczekiwania i to właśnie wiedza o nich stanowi integralną część strategii produktu. Odpowiednie wykorzystywanie informacji na temat klientów jest kluczem do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej, w czym pomóc może trafnie dobrany zestaw badań marketingowych.
Zarządzanie produktem wiąże się nierozerwalnie z zarządzaniem popytem na niego. Za decyzjami zakupowymi konsumentów stoją określone potrzeby i oczekiwania i to właśnie wiedza o nich stanowi integralną część strategii produktu. Odpowiednie wykorzystywanie informacji na temat klientów jest kluczem do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej, w czym pomóc może trafnie dobrany zestaw badań marketingowych.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę