Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Jak zwiększyć efektywność mediaplanu

Zmiany technologiczne, a co za tym idzie: także dotyczące przyswajania treści przez ludzi, przekładają się bezpośrednio na zmiany w świecie reklamy. Rośnie w nim udział digitalu. Coraz więcej reklam jest kupowanych w sposób zautomatyzowany, programatyczny. Pojawiają się nowe możliwości precyzyjnego docierania do wybranych osób na masową skalę. Rodzi się zatem pytanie, czy zmieniają się też metody tworzenia efektywnych mediaplanów.

Jak zwiększyć efektywność mediaplanu

Zmiany technologiczne, a co za tym idzie: także dotyczące przyswajania treści przez ludzi, przekładają się bezpośrednio na zmiany w świecie reklamy. Rośnie w nim udział digitalu. Coraz więcej reklam jest kupowanych w sposób zautomatyzowany, programatyczny. Pojawiają się nowe możliwości precyzyjnego docierania do wybranych osób na masową skalę. Rodzi się zatem pytanie, czy zmieniają się też metody tworzenia efektywnych mediaplanów.
Zmiany technologiczne, a co za tym idzie: także dotyczące przyswajania treści przez ludzi, przekładają się bezpośrednio na zmiany w świecie reklamy. Rośnie w nim udział digitalu. Coraz więcej reklam jest kupowanych w sposób zautomatyzowany, programatyczny. Pojawiają się nowe możliwości precyzyjnego docierania do wybranych osób na masową skalę. Rodzi się zatem pytanie, czy zmieniają się też metody tworzenia efektywnych mediaplanów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę