Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Personal branding na polskim podwórku – co jest najważniejsze dla Twoich odbiorców?

Siła marki osobistej – najważniejszej marki w Twoim życiu – opiera się na know-how, autentyczności, charyzmie oraz spójności działania z głoszonymi wartościami. Internet nie wybacza udawania, czasy „fake it till you make it” już minęły. Jakość Twojej marki wpływa bezpośrednio na Twoją pozycję zawodową – to od niej zależy, jak postrzegają Cię klienci i współpracownicy, co robisz (np. jakie projekty prowadzisz), i finalnie – ile zarabiasz. Warto zatem dobrze zaplanować jej rozwój i właściwie nim zarządzać.

Personal branding na polskim podwórku – co jest najważniejsze dla Twoich odbiorców?

Siła marki osobistej – najważniejszej marki w Twoim życiu – opiera się na know-how, autentyczności, charyzmie oraz spójności działania z głoszonymi wartościami. Internet nie wybacza udawania, czasy „fake it till you make it” już minęły. Jakość Twojej marki wpływa bezpośrednio na Twoją pozycję zawodową – to od niej zależy, jak postrzegają Cię klienci i współpracownicy, co robisz (np. jakie projekty prowadzisz), i finalnie – ile zarabiasz. Warto zatem dobrze zaplanować jej rozwój i właściwie nim zarządzać.
Siła marki osobistej – najważniejszej marki w Twoim życiu – opiera się na know-how, autentyczności, charyzmie oraz spójności działania z głoszonymi wartościami. Internet nie wybacza udawania, czasy „fake it till you make it” już minęły. Jakość Twojej marki wpływa bezpośrednio na Twoją pozycję zawodową – to od niej zależy, jak postrzegają Cię klienci i współpracownicy, co robisz (np. jakie projekty prowadzisz), i finalnie – ile zarabiasz. Warto zatem dobrze zaplanować jej rozwój i właściwie nim zarządzać.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Edenred

Odkryj Edenred i sprawdź, co możemy zrobić, aby Twoja sprzedaż wzrosła, a kontrahenci, konsumenci i przedstawiciele handlowi byli zmotywowani i lojalni.

Zobacz prezentację

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę