Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Retro marketing – stare czasy w nowej rzeczywistości

Słowo „retro” pochodzi od łacińskiego przedrostka retro, który dosłownie oznacza „wstecz” lub „w przeszłości”, zwłaszcza w takich słowach jak retrospektywny, czyli odnoszący się do nostalgicznego lub krytycznego spojrzenia w przeszłość. Stephen Brown i John Sherry zdefiniowali retro branding jako „odrodzenie lub wznowienia produktu lub marki usług z poprzedniego okresu historycznego, który jest zazwyczaj, ale nie zawsze, na bieżąco ze współczesnymi standardami wydajności”. To nic innego jak to, jak marki używają przeszłości, by ożywić swój brand i zawładnąć teraźniejszością.

Retro marketing – stare czasy w nowej rzeczywistości

Słowo „retro” pochodzi od łacińskiego przedrostka retro, który dosłownie oznacza „wstecz” lub „w przeszłości”, zwłaszcza w takich słowach jak retrospektywny, czyli odnoszący się do nostalgicznego lub krytycznego spojrzenia w przeszłość. Stephen Brown i John Sherry zdefiniowali retro branding jako „odrodzenie lub wznowienia produktu lub marki usług z poprzedniego okresu historycznego, który jest zazwyczaj, ale nie zawsze, na bieżąco ze współczesnymi standardami wydajności”. To nic innego jak to, jak marki używają przeszłości, by ożywić swój brand i zawładnąć teraźniejszością.
Słowo „retro” pochodzi od łacińskiego przedrostka retro, który dosłownie oznacza „wstecz” lub „w przeszłości”, zwłaszcza w takich słowach jak retrospektywny, czyli odnoszący się do nostalgicznego lub krytycznego spojrzenia w przeszłość. Stephen Brown i John Sherry zdefiniowali retro branding jako „odrodzenie lub wznowienia produktu lub marki usług z poprzedniego okresu historycznego, który jest zazwyczaj, ale nie zawsze, na bieżąco ze współczesnymi standardami wydajności”. To nic innego jak to, jak marki używają przeszłości, by ożywić swój brand i zawładnąć teraźniejszością.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Jet Line

Jesteśmy ekspertami od komunikacji w przestrzeni, out of home. Realizujemy kampanie outdoorowe, które dają markom wartość, a firmom zysk.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę