Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Retro marketing – stare czasy w nowej rzeczywistości

Słowo „retro” pochodzi od łacińskiego przedrostka retro, który dosłownie oznacza „wstecz” lub „w przeszłości”, zwłaszcza w takich słowach jak retrospektywny, czyli odnoszący się do nostalgicznego lub krytycznego spojrzenia w przeszłość. Stephen Brown i John Sherry zdefiniowali retro branding jako „odrodzenie lub wznowienia produktu lub marki usług z poprzedniego okresu historycznego, który jest zazwyczaj, ale nie zawsze, na bieżąco ze współczesnymi standardami wydajności”. To nic innego jak to, jak marki używają przeszłości, by ożywić swój brand i zawładnąć teraźniejszością.

Retro marketing – stare czasy w nowej rzeczywistości

Słowo „retro” pochodzi od łacińskiego przedrostka retro, który dosłownie oznacza „wstecz” lub „w przeszłości”, zwłaszcza w takich słowach jak retrospektywny, czyli odnoszący się do nostalgicznego lub krytycznego spojrzenia w przeszłość. Stephen Brown i John Sherry zdefiniowali retro branding jako „odrodzenie lub wznowienia produktu lub marki usług z poprzedniego okresu historycznego, który jest zazwyczaj, ale nie zawsze, na bieżąco ze współczesnymi standardami wydajności”. To nic innego jak to, jak marki używają przeszłości, by ożywić swój brand i zawładnąć teraźniejszością.
Słowo „retro” pochodzi od łacińskiego przedrostka retro, który dosłownie oznacza „wstecz” lub „w przeszłości”, zwłaszcza w takich słowach jak retrospektywny, czyli odnoszący się do nostalgicznego lub krytycznego spojrzenia w przeszłość. Stephen Brown i John Sherry zdefiniowali retro branding jako „odrodzenie lub wznowienia produktu lub marki usług z poprzedniego okresu historycznego, który jest zazwyczaj, ale nie zawsze, na bieżąco ze współczesnymi standardami wydajności”. To nic innego jak to, jak marki używają przeszłości, by ożywić swój brand i zawładnąć teraźniejszością.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę