Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Świadomy senior – jak wydaje pieniądze konsument 55+? Część II

Seniorzy jako bardzo zróżnicowana pod wieloma względami grupa konsumentów różnią się między sobą poziomem i źródłem pozyskiwanych dochodów. W zależności od stylu życia jaki prowadzą mają również różną strukturę wydatków. Mimo to pewne wydatki oraz sposób nabywania produktów w każdym miesiącu są identyczne dla całej tej grupy. Na co zatem i w jakich miejscach srebrna generacja wydaje pieniądze?

Świadomy senior – jak wydaje pieniądze konsument 55+? Część II

Seniorzy jako bardzo zróżnicowana pod wieloma względami grupa konsumentów różnią się między sobą poziomem i źródłem pozyskiwanych dochodów. W zależności od stylu życia jaki prowadzą mają również różną strukturę wydatków. Mimo to pewne wydatki oraz sposób nabywania produktów w każdym miesiącu są identyczne dla całej tej grupy. Na co zatem i w jakich miejscach srebrna generacja wydaje pieniądze?
Seniorzy jako bardzo zróżnicowana pod wieloma względami grupa konsumentów różnią się między sobą poziomem i źródłem pozyskiwanych dochodów. W zależności od stylu życia jaki prowadzą mają również różną strukturę wydatków. Mimo to pewne wydatki oraz sposób nabywania produktów w każdym miesiącu są identyczne dla całej tej grupy. Na co zatem i w jakich miejscach srebrna generacja wydaje pieniądze?

Polecane prezentacje i narzędzia:

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę