Upominki reklamowe powinny wywoływać zaplanowane emocje, więc inwestowanie w gadżety, które przechodzą niezauważone, jest marnotrawstwem. Choć to oczywiste, ten sam gadżet może być marketingowym sukcesem, przedmiotem pożądania, ale też nudnym bibelotem lub zbędnym śmieciem, w zależności od kontekstu i relacji. Jak uniknąć tego drugiego scenariusza?
Symbolika i emocje wywoływane przez gadżety mogą być trudne do przewidzenia. Na szczęście istnieje wiele sposobów, aby podnieść postrzeganą wartość gadżetów bez przepalania budżetu marketingowego i ryzyka katastrofy wizerunkowej.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Podsumowanie
Wartość postrzegana gadżetów reklamowych jest złożonym zagadnieniem, które obejmuje aspekty psychologiczne, socjologiczne, symboliczne i materialne. Jest także uzależniona od indywidualnych gustów, mód i trendów, dlatego zawsze warto skonsultować się z ekspertami w tej dziedzinie.
Napisz na: zapytania@promoshop.pl. Pomożemy Ci wybrać odpowiedni upominek dla Twojego klienta.
Materiał partnera