Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Abc planowania i optymalizacji budżetu marketingowego

Oczywiste jest, że działania marketingowe to inwestycja – pytanie tylko: które. Środki wydane na marketing wracają, ale głównie te wydane mądrze. A jako że budżet nie jest z gumy, nie ma tu miejsca na pomyłki – trzeba go naprawdę dobrze zaplanować. W tym artykule przedstawimy Ci garść porad, które pomogą zoptymalizować wydatki działu marketingu, a zarazem ułatwią wyznaczanie kierunków rozwoju marki.

Abc planowania i optymalizacji budżetu marketingowego

Oczywiste jest, że działania marketingowe to inwestycja – pytanie tylko: które. Środki wydane na marketing wracają, ale głównie te wydane mądrze. A jako że budżet nie jest z gumy, nie ma tu miejsca na pomyłki – trzeba go naprawdę dobrze zaplanować. W tym artykule przedstawimy Ci garść porad, które pomogą zoptymalizować wydatki działu marketingu, a zarazem ułatwią wyznaczanie kierunków rozwoju marki.
Oczywiste jest, że działania marketingowe to inwestycja – pytanie tylko: które. Środki wydane na marketing wracają, ale głównie te wydane mądrze. A jako że budżet nie jest z gumy, nie ma tu miejsca na pomyłki – trzeba go naprawdę dobrze zaplanować. W tym artykule przedstawimy Ci garść porad, które pomogą zoptymalizować wydatki działu marketingu, a zarazem ułatwią wyznaczanie kierunków rozwoju marki.

Polecane prezentacje i narzędzia:

DMSales

DMSales to nowoczesna, intuicyjna platforma do realizacji kompleksowego sms i e-mail marketingu oraz pozyskiwania Klientów.

Zobacz prezentację

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę