Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Jak badać skuteczność pozycjonowania? Poznaj metody i narzędzia

Pozycjonowanie stron jest coraz trudniejszym i coraz bardziej wymagającym procesem. Aby osiągnąć zamierzone efekty, potrzeba coraz więcej czasu i pracy, a to wpływa na cenę usługi. Tym ważniejsze z punktu widzenia marketera jest monitorowanie przebiegu pozycjonowania i analizowanie jego efektywności. Kiedy warto zaczekać na efekty, a kiedy pomyśleć o zmianie strategii lub agencji?

Jak badać skuteczność pozycjonowania? Poznaj metody i narzędzia

Pozycjonowanie stron jest coraz trudniejszym i coraz bardziej wymagającym procesem. Aby osiągnąć zamierzone efekty, potrzeba coraz więcej czasu i pracy, a to wpływa na cenę usługi. Tym ważniejsze z punktu widzenia marketera jest monitorowanie przebiegu pozycjonowania i analizowanie jego efektywności. Kiedy warto zaczekać na efekty, a kiedy pomyśleć o zmianie strategii lub agencji?
Pozycjonowanie stron jest coraz trudniejszym i coraz bardziej wymagającym procesem. Aby osiągnąć zamierzone efekty, potrzeba coraz więcej czasu i pracy, a to wpływa na cenę usługi. Tym ważniejsze z punktu widzenia marketera jest monitorowanie przebiegu pozycjonowania i analizowanie jego efektywności. Kiedy warto zaczekać na efekty, a kiedy pomyśleć o zmianie strategii lub agencji?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę