Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Jak badać skuteczność pozycjonowania? Poznaj metody i narzędzia

Pozycjonowanie stron jest coraz trudniejszym i coraz bardziej wymagającym procesem. Aby osiągnąć zamierzone efekty, potrzeba coraz więcej czasu i pracy, a to wpływa na cenę usługi. Tym ważniejsze z punktu widzenia marketera jest monitorowanie przebiegu pozycjonowania i analizowanie jego efektywności. Kiedy warto zaczekać na efekty, a kiedy pomyśleć o zmianie strategii lub agencji?

Jak badać skuteczność pozycjonowania? Poznaj metody i narzędzia

Pozycjonowanie stron jest coraz trudniejszym i coraz bardziej wymagającym procesem. Aby osiągnąć zamierzone efekty, potrzeba coraz więcej czasu i pracy, a to wpływa na cenę usługi. Tym ważniejsze z punktu widzenia marketera jest monitorowanie przebiegu pozycjonowania i analizowanie jego efektywności. Kiedy warto zaczekać na efekty, a kiedy pomyśleć o zmianie strategii lub agencji?
Pozycjonowanie stron jest coraz trudniejszym i coraz bardziej wymagającym procesem. Aby osiągnąć zamierzone efekty, potrzeba coraz więcej czasu i pracy, a to wpływa na cenę usługi. Tym ważniejsze z punktu widzenia marketera jest monitorowanie przebiegu pozycjonowania i analizowanie jego efektywności. Kiedy warto zaczekać na efekty, a kiedy pomyśleć o zmianie strategii lub agencji?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Warexpo

Warexpo jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out-of-home.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę