40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Kiedy dużo nie znaczy dobrze, a lajk potrafi być gwoździem do trumny. Jak mierzyć efektywność działań na Facebooku

Marketerzy często spotykają się z przeświadczeniem, że cel ich działań w social mediach powinien się opierać na zasadzie „dużo”. Dużo lajków, szerów, zasięgu, komentarzy… To wszystko ma znaczenie, ale czy dużo zawsze oznacza efektywnie i skutecznie? Ustalenie, co stanowi nadrzędny cel obecności na Facebooku, jest szalenie ważne. Nie tylko w opracowywaniu strategii i pomysłu wdrożenia, lecz także – czy przede wszystkim – w mierzeniu efektywności podjętych działań.

Kiedy dużo nie znaczy dobrze, a lajk potrafi być gwoździem do trumny. Jak mierzyć efektywność działań na Facebooku

Marketerzy często spotykają się z przeświadczeniem, że cel ich działań w social mediach powinien się opierać na zasadzie „dużo”. Dużo lajków, szerów, zasięgu, komentarzy… To wszystko ma znaczenie, ale czy dużo zawsze oznacza efektywnie i skutecznie? Ustalenie, co stanowi nadrzędny cel obecności na Facebooku, jest szalenie ważne. Nie tylko w opracowywaniu strategii i pomysłu wdrożenia, lecz także – czy przede wszystkim – w mierzeniu efektywności podjętych działań.
Marketerzy często spotykają się z przeświadczeniem, że cel ich działań w social mediach powinien się opierać na zasadzie „dużo”. Dużo lajków, szerów, zasięgu, komentarzy… To wszystko ma znaczenie, ale czy dużo zawsze oznacza efektywnie i skutecznie? Ustalenie, co stanowi nadrzędny cel obecności na Facebooku, jest szalenie ważne. Nie tylko w opracowywaniu strategii i pomysłu wdrożenia, lecz także – czy przede wszystkim – w mierzeniu efektywności podjętych działań.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę