Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Kiedy dużo nie znaczy dobrze, a lajk potrafi być gwoździem do trumny. Jak mierzyć efektywność działań na Facebooku

Marketerzy często spotykają się z przeświadczeniem, że cel ich działań w social mediach powinien się opierać na zasadzie „dużo”. Dużo lajków, szerów, zasięgu, komentarzy… To wszystko ma znaczenie, ale czy dużo zawsze oznacza efektywnie i skutecznie? Ustalenie, co stanowi nadrzędny cel obecności na Facebooku, jest szalenie ważne. Nie tylko w opracowywaniu strategii i pomysłu wdrożenia, lecz także – czy przede wszystkim – w mierzeniu efektywności podjętych działań.

Kiedy dużo nie znaczy dobrze, a lajk potrafi być gwoździem do trumny. Jak mierzyć efektywność działań na Facebooku

Marketerzy często spotykają się z przeświadczeniem, że cel ich działań w social mediach powinien się opierać na zasadzie „dużo”. Dużo lajków, szerów, zasięgu, komentarzy… To wszystko ma znaczenie, ale czy dużo zawsze oznacza efektywnie i skutecznie? Ustalenie, co stanowi nadrzędny cel obecności na Facebooku, jest szalenie ważne. Nie tylko w opracowywaniu strategii i pomysłu wdrożenia, lecz także – czy przede wszystkim – w mierzeniu efektywności podjętych działań.
Marketerzy często spotykają się z przeświadczeniem, że cel ich działań w social mediach powinien się opierać na zasadzie „dużo”. Dużo lajków, szerów, zasięgu, komentarzy… To wszystko ma znaczenie, ale czy dużo zawsze oznacza efektywnie i skutecznie? Ustalenie, co stanowi nadrzędny cel obecności na Facebooku, jest szalenie ważne. Nie tylko w opracowywaniu strategii i pomysłu wdrożenia, lecz także – czy przede wszystkim – w mierzeniu efektywności podjętych działań.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę