Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Kompendium wiedzy o wykorzystywaniu danych osobowych w marketingu i sprzedaży B2B
Część 3. Cold e-mailing, newsletter, event marketing i LinkedIn

Z poprzedniego artykułu dowiedziałeś się, jak w B2B zgodnie z prawem wykorzystywać dane ogólnodostępne i w jaki sposób możesz stosować tzw. cold calling czy marketing w wersji tradycyjnej za pomocą przesyłek pocztowych. W poniższym tekście opowiem co nieco o e-mail marketingu oraz pozyskiwaniu kontaktów przez LinkedIn. Rozwieję wątpliwości, czy są do tego potrzebne checkboxy.

Kompendium wiedzy o wykorzystywaniu danych osobowych w marketingu i sprzedaży B2B
Część 3. Cold e-mailing, newsletter, event marketing i LinkedIn

Z poprzedniego artykułu dowiedziałeś się, jak w B2B zgodnie z prawem wykorzystywać dane ogólnodostępne i w jaki sposób możesz stosować tzw. cold calling czy marketing w wersji tradycyjnej za pomocą przesyłek pocztowych. W poniższym tekście opowiem co nieco o e-mail marketingu oraz pozyskiwaniu kontaktów przez LinkedIn. Rozwieję wątpliwości, czy są do tego potrzebne checkboxy.
Z poprzedniego artykułu dowiedziałeś się, jak w B2B zgodnie z prawem wykorzystywać dane ogólnodostępne i w jaki sposób możesz stosować tzw. cold calling czy marketing w wersji tradycyjnej za pomocą przesyłek pocztowych. W poniższym tekście opowiem co nieco o e-mail marketingu oraz pozyskiwaniu kontaktów przez LinkedIn. Rozwieję wątpliwości, czy są do tego potrzebne checkboxy.

Polecane prezentacje i narzędzia:

GetResponse

GetResponse to kompleksowa platforma, oferująca rozwiązania do prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych i sprzedażowych.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę