Numer 5(55) wrzesień-październik 2022
Temat numeru: Skuteczny digital marketing B2B + dodatek: Upominki biznesowe. Inspiracje 2022
Liczba stron: 128
- jak mądrze wpisać digital w strategię marketingu B2B,
- na jakie działania marketingowe online postawić w 2023 r.,
- jak planować działania marketingowo-sprzedażowe B2B za pomocą metody GPS,
- jak ułożyć lejek marketingowy i tworzyć efektywne reklamy Google Ads,
- dlaczego działania firmy warto oprzeć na danych i jak wdrożyć strategię od podstaw,
- czym są intent data i jakie korzyści przyniesie ich wykorzystanie w marketingu B2B,
- jak skutecznie się reklamować i pozyskiwać leady B2B na platformach społecznościowych Mety,
- jak wykorzystać video content marketing na TikToku w działaniach B2B,
- jak skutecznie szukać i pozyskiwać klientów biznesowych na LinkedInie,
- jak pozyskiwać kontakty przez telefon, Messengera lub WhatsAppa,
- jak zbudować bazę odbiorców i prowadzić efektywny e-mail marketing w B2B,
- co i jak analizować na stronach docelowych generujących leady,
- jak wykorzystać growth hacking w B2B, aby zdobyć więcej klientów online,
- jakie narzędzia przydają się do pozyskiwania leadów B2B,
- czym jest neurocopywriting i dlaczego warto go stosować w komunikacji marketingowej.
- jak wykorzystać gadżety do wsparcia sprzedaży,
- na co zwrócić uwagę podczas wybierania upominków dla uczestników wydarzeń B2B,
- o czym warto pamiętać, gdy wybierasz gadżety wspierające markę pracodawcy,
- w jaki sposób zadbać, aby upominek był spójny z Twoją marką, a zarazem uniwersalny,
- jak dopasować prezent do odbiorcy i okoliczności,
- jakie możliwości stwarza technologia pod kątem upominków dla pracowników i klientów.