array(5) { ["listed_posts_terms"]=> bool(false) ["current_post_visible"]=> bool(false) ["is_new_post"]=> bool(false) ["is_release_post"]=> bool(false) ["is_featured_post"]=> bool(false) }

Partner serwisu:

Magazyn

Numer 6(38) listopad-grudzień 2019

Temat numeru: Influencer marketing

Liczba stron: 122

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

Dla marki i marketera:
  • gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w 2020 r.,
  • czy w roku 2020 pęknie bańka influencerska,
  • jakie będą najważniejsze trendy w influencer marketingu w 2020 r.,
  • jakie są korzyści ze współpracy z influencerami,
  • jakie zagrożenia wiążą się ze współpracą z twórcami internetowymi i co zrobić, żeby zapobiec problemom,
  • jak krok po kroku zaplanować i przeprowadzić kampanię z influencerem,
  • jak wyznaczyć KPI do kampanii influencer-marketingowej,
  • gdzie szukać twórców i jak ich weryfikować,
  • jakie dane i narzędzia będą pomocne w doborze influencerów,
  • jak uniknąć pułapek prawnych w influencer marketingu,
  • jak w umowie z influencerem uregulować kwestie praw autorskich,
  • jak powinno wyglądać nawiązanie kontaktu przez markę z influencerem i jaka może być treść pierwszego e-maila,
  • jakie są plusy i minusy korzystania z platform i baz influencerów,
  • jak rozliczać się z influencerem i jaki model rozliczenia wybrać,
  • jak wykorzystać Google Analytics do mierzenia działań z influencerami,
  • jak szybko zweryfikować, czy akcja z influencerami przynosi efekty,
  • co robić, a czego unikać w kampaniach reklamowych na TikToku,
  • jak nawiązać współpracę i pielęgnować relację z influencerem w B2B,
  • dlaczego tym, którzy czytają książki, słuchają podcastów i piją żubrówkę, influencer marketing przychodzi łatwiej,
  • jakie są zalety, a jakie wady korzystania z usług wirtualnego influencera,
  • jak prowadzić korespondencję e-mailową z influencerem w języku angielskim,
Dla influencera i twórcy internetowego:
  • dlaczego długi czas reakcji na zapytania klientów może być przyczyną porażki influencera w walce o ich budżety,
  • jakie czynniki wpływają na wycenę influencera i o czym pamiętać przy ustalaniu cen,
  • przestrzeganie jakich zasad zwiększy szanse influencera na pozyskanie klientów,
  • jak monetyzować działalność w internecie,
  • jakie są największe wyzwania związane z prowadzeniem działań z markami,
  • czym kierują się influencerzy przy nawiązywaniu współpracy z markami.

Numer 5(37) wrzesień-październik 2019

Temat numeru: Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w B2B i w B2C

Liczba stron: 178

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • które kanały i sposoby generowania leadów są najefektywniejsze, a które są najmniej skuteczne w B2B i w B2C,
  • jakimi sposobami mierzyć i oceniać skuteczność działań marketingowych związanych z pozyskiwaniem kontaktów,
  • jakie są największe wyzwania związane z generowaniem i podgrzewaniem leadów,
  • jakie działania pozwolą Ci usprawnić proces generowania leadów,
  • jak sprawnie połączyć działania marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w procesie generowania leadów,
  • w jakie narzędzia wspierające generowanie leadów warto zainwestować,
  • czym generowanie leadów różni się od prospectingu,
  • kiedy postawić na proces generowania leadów, a kiedy – na prospecting,
  • jakie działania marketingowe związane z generowaniem leadów najlepiej wykonywać in-house, a jakie zlecać na zewnątrz,
  • które sposoby pozyskiwania kontaktów są bezpieczne, a które ryzykowne z punktu widzenia prawa,
  • czego o pozyskiwaniu leadów możesz się nauczyć z „Gwiezdnych wojen”,
  • w jaki sposób content marketing i link building jako integralne elementy działań SEO mogą wpływać na generowanie leadów,
  • jak usprawnić proces generowania leadów z pomocą content marketingu i modelu PESO,
  • jak krok po kroku ustawić własną kampanię pozyskiwania leadów na Facebooku,
  • jakie są dobre praktyki tworzenia kreacji reklamowych do kampanii leadowych w Google Ads
  • jak przyciągać nowych klientów, by nie skrzywdzić obecnych.

Numer 4(36) lipiec-sierpień 2019

Temat numeru: Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Liczba stron: 108

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • jak przygotować optymalny plan wydatków na działania marketingowe,
  • jaki procent budżetu firmy przeznaczyć na działania marketingowe,
  • jak zaplanować budżet kampanii digitalowej,
  • z jakich narzędzi korzystać w tworzeniu planów mediowych i w kontrolowaniu budżetu marketingowego w kanale digital,
  • jak oceniać efektywność poszczególnych faz kampanii,
  • jak tworzyć i dostarczać komunikaty do odbiorcy,
  • jak wygląda proces analityczny i jak go użyć do optymalizacji działań mediowych,
  • jak w prosty sposób zmierzyć skomplikowane metryki,
  • na co zwrócić szczególną uwagę w analizie efektywności działań na Facebooku,
  • jak zbudować system, który pozwoli ci ocenić jakość leada,
  • jak dostosować przekaz w reklamach do typu ruchu na stronie,
  • jak optymalizować stawki CPC w kampaniach Google Ads,
  • jakich narzędzi użyć do analizy działań SEO,
  • jak określać opłacalność reklamy w danym kanale reklamowym,
... i wiele więcej.

Numer 3(35) maj-czerwiec 2019

Temat numeru: Personal branding krok po kroku

Liczba stron: 132

Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:

  • co powoduje, że ludzie fascynują się markami osobistymi i chcą od nich kupować,
  • co jest kluczem do zbudowania silnej i wyjątkowej marki osobistej,
  • na jakich elementach powinna się opierać koncepcja Twojej marki oraz jakie sposoby i narzędzia pomogą je odkryć,
  • jak wykorzystać szablon modelu biznesowego do planowania i porządkowania działań związanych z marką osobistą,
  • jak przejść przez proces projektowania marki osobistej krok po kroku,
  • jakie jest ryzyko budowania marki osobistej na skróty,
  • co powoduje kryzys marki osobistej, a co wzmacnia jej wiarygodność,
  • jak stworzyć piramidę marketingową sukcesu marki osobistej,
  • co jest istotne w strategii komunikacji marki osobistej, jak określić cele komunikacji oraz co i do kogo mówisz,
  • co sprawia, że marka osobista jest wiarygodna,
  • jakie ważne pytania trzeba sobie zadać w procesie tworzenia strategii komunikacji, aby była ona spójna z Twoją osobą,
  • jak zbudować wizerunek biznesowy, który wzmocni wizerunek całej firmy,
  • jak wykorzystać siłę marki osobistej w komunikacji firmy z rynkiem, aby skutecznie sprzedawać produkty i usługi,
  • jakie zasady pomogą Ci zbudować trwałe relacje biznesowe,
  • czym jest social selling i jak nawiązać kontakt w mediach społecznościowych,
  • jak marka osobista wpływa na pozycję pracownika na rynku pracy,
  • jak budować markę osobistą pracownika,
  • jak budować markę osobistą introwertyka,
  • jakie są niebezpieczeństwa związane z budowaniem marki osobistej.
Numer zawiera również wyjątkowy dodatek „Przewodnik po nowoczesnych eventach”

Numer 2(34) marzec-kwiecień 2019

Temat numeru: Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce

Liczba stron: 126

Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:

  • co się kryje pod pojęciem customer experience i jak zarządzać tym obszarem,
  • jakich narzędzi użyć, żeby stworzyć i zweryfikować efektywną strategię CX,
  • dlaczego warto zadbać o employee experience, czyli spójne doświadczenia pracowników w obrębie organizacji,
  • jak sprawić, żeby klienci nie odwrócili się od Ciebie w sytuacji kryzysowej,
  • jak badać emocje, zadowolenie i doświadczenia klientów,
  • jakie mierniki poza NPS warto wykorzystywać do badań customer experience,
  • w jaki sposób zadawać pytania o emocje klienta, jak przeprowadzić analizę jakościową głosu klienta,
  • jak analizować wypowiedzi klientów, aby wyciągać właściwe wnioski,
  • jak przeprowadzić analizę jakościową głosu klienta,
  • jak analizować wypowiedzi klientów, aby wyciągać właściwe wnioski,
  • jakich ludzi rekrutować do zespołów customer success,
  • jak mierzyć jakość obsługi klienta,
  • jak reagować w sytuacjach kryzysowych i jak rozwiązywać problemy, które zdarzają się klientom podczas korzystania z produktów lub usług,
  • jakie wskaźniki mogą świadczyć o błędach w komunikacji i niezadowoleniu odbiorców na różnych etapach procesu zakupowego,
  • jakie działania wpływają pozytywnie na ocenę obsługi procesu zakupowego,
  • jakie elementy powinna zawierać idealna oferta promocyjna,
  • jak storytelling może pomóc w zarządzaniu doświadczeniem klienta,
  • jak z wykorzystaniem pojęć obrazujących podróż bohatera analizować ścieżki zakupowe klientów,
  • jak zbudować pozytywny obraz marki w głowie klienta za pomocą czatbota,
  • jak zmieniła się rola moderatora w mediach społecznościowych po pojawieniu się czatbotów,
  • jak zaplanować proces projektowania doświadczenia zakupowego w sklepie stacjonarnym i na jakie elementy zwrócić uwagę,
  • jakie są przykłady działań zwiększających atrakcyjność doświadczeń zakupowych i wpływających na lojalność klienta.
Numer zawiera również dodatek „Outdoor 2019. Trendy i możliwości”

Numer 1(33) styczeń-luty 2019

Temat numeru: Jak prowadzić skuteczne działania na Facebooku i Instagramie

Liczba stron: 94

Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:

  • jakie są nowości w systemie reklamowym i najbliższe plany Facebooka i Instagrama,
  • czego unikać w działaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie,
  • jak przygotować kampanię zasięgową z małym budżetem,
  • czym jest model 5A i jak połączyć go z celami reklamowymi Facebooka,
  • jak wybrać cel reklamowy i jaki wpływ ma on na efekty kampanii,
  • jak nakreślić profil konsumenta na podstawie modelu STP i jak dopasować do niego jak najbardziej zindywidualizowany komunikat,
  • jakie są najczęstsze błędy w tworzeniu reklam na Facebooka i Instagrama,
  • jak dobierać kreacje reklamowe w trudnych branżach,
  • jak budować zasięg w kampaniach lokalnych,
  • jak wykorzystywać potencjał Facebooka w sektorze B2B,
  • jakie formaty poprawiają efektywność i zmniejszają koszty kampanii na Facebooku,
  • jak tworzyć skuteczne posty reklamowe,
  • czym jest prawo Hicka i jak je wykorzystać w projektowaniu kreacji,
  • czy ROAS to najlepszy miernik efektywności kampanii,
  • czy Facebook może zoptymalizować Twoje kampanie za Ciebie,
  • na jakie kwestie zwracać uwagę przy zlecaniu prowadzenia działań reklamowych na Facebooku i Instagramie agencji lub freelancerowi.
Numer zawiera również „Przewodnik po płatnych kampaniach na LinkedIn”

Numer 5(32) listopad-grudzień 2018

Temat numeru: Marketing B2B

Liczba stron: 106

Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:

  • jakie są obecnie największe wyzwania w marketingu B2B,
  • jakie zmiany w działaniach B2B można było zauważyć w ostatnich latach,
  • jakie są obszary wspólne marketingu B2B i marketingu B2C,
  • co motywuje do zakupu klienta B2B,
  • jak powinna wyglądać strategia marketingowa w firmie B2B,
  • jak zarządzać zespołem marketingu B2B, aby osiągać zamierzone cele,
  • jak ocenić stan zespołu marketingu B2B,
  • jak skonstruować ofertę w segmencie B2B,
  • jak wygląda mapa behawioralna polskich firm B2B,
  • jak sprawnie zintegrować procesy sprzedażowe z marketingowymi,
  • jakie są sprawdzone zasady komunikacji w B2B,
  • jak zadbać o spójność wizerunku marki B2B,
  • do kogo w B2B możesz pisać i dzwonić bez ograniczeń,
  • jakie treści serwować w zależności od etapu klienta B2B w lejku sprzedaży,
  • jakie media i formaty zaangażować w komunikację B2B,
  • które media społecznościowe warto wykorzystywać w komunikacji na rynku B2B,
  • jak działa social selling,
  • jak przygotować kreację reklamową do fazy lead generation,
  • na co zwrócić uwagę w tworzeniu strategii działań SEO i content-marketingowych dla B2B.

Numer 4(31) wrzesień-październik 2018

Temat numeru: Content marketing

Liczba stron: 128

Z numeru dowiesz się m.in.:
  • czym jest, a czym nie jest content marketing,
  • jakie są najistotniejsze elementy strategii content-marketingowej,
  • jak poznać swojego odbiorcę i się z nim analitycznie zaprzyjaźnić,
  • jak w czasach nadpodaży treści dostarczyć potencjalnemu klientowi racjonalnych, zrozumiałych argumentów, przemawiających za marką i jej ofertą,
  • jak tworzyć content uwzględniający interesy nadawcy i odbiorcy w B2C i B2B,
  • jak w sześciu krokach stworzyć mapę treści i dotrzeć do grupy docelowej,
  • jak łączyć kreatywność z automatyzacją w content marketingu,
  • jak zawalczyć o uwagę klienta biznesowego marketingiem treści,
  • jak ogrzewać leada za pomocą content marketingu w świecie B2B,
  • jak zbudować swoją pozycję eksperta za pomocą marketingu treści,
  • jak ułatwić sobie pracę i tworzyć dobre treści dzięki odpowiednim narzędziom,
  • jakich błędów unikać w codziennej pracy content marketera,
  • skąd czerpać inspiracje do tworzenia treści,
  • jak tworzyć efektywne komunikaty dzięki funkcji wstawiania słowa kluczowego,
  • jak tworzyć treści i kampanie dla graczy.

Numer 3(30) lipiec-sierpień 2018

Temat numeru: Zarządzanie produktem i ceną

Liczba stron: 86

Z numeru dowiesz się m.in.:
  • jak digitalizacja zmieniła koncepcję marketingu mix,
  • czym jest cykl życia produktu i jakie ma znaczenie dla firmy,
  • jak sprawić, aby Twój produkt stał się popularny,
  • co decyduje o wyborze produktu lub usługi przez konsumenta,
  • jakie powinny być role i kompetencje członków zespołu produktowego,
  • jak ocenić, które produkty będą miały największą wartość w niedalekiej przyszłości,
  • jak sprawić, aby klient w pełni wykorzystał produkt i stał się lojalny,
  • po jakie strategie cenowe warto sięgać na różnych etapach cyklu życia produktu,
  • co sprawia, że konsument jest w stanie zapłacić za produkt więcej,
  • jak dostosować opakowanie do produktu i kanału dystrybucji,
  • jak przyciągać uwagę klienta do produktu w miejscu sprzedaży.

Numer 2(29) maj-czerwiec 2018

Temat numeru: Skuteczne praktyki budowania silnej marki

Liczba stron: 132

Z numeru dowiesz się m.in.:
  • jak krok po kroku określić DNA marki,
  • jak nie narażać się na nieefektywne lokowanie budżetów i utratę wiarygodności,
  • o czym musi pamiętać marka, aby się skutecznie komunikować,
  • jakie podłoże jest niezbędne do wzbudzania emocji przez markę,
  • jak wykorzystać zmysły w procesie kreowania emocji związanych z marką,
  • jaka jest rola insightów w budowaniu silnej marki,
  • dlaczego prosta personalizacja w marketingu już nie wystarcza,
  • jakie narzędzia warto wykorzystać, aby wzmocnić swoją markę,
  • dlaczego w nowoczesnym biznesie światy offline i online powinny się przenikać,
  • co musisz zrobić, aby sprostać wymaganiom konsumenta w czasach nadmiaru,
  • które marki potrzebują sloganów przypisanych do brandu i jakie są z tego korzyści,
  • jak krok po kroku przeprowadzić audyt marki,
  • jak przeprowadzić analizę komunikacyjną marki,
  • jak diagnozować problemy i potrzeby grup docelowych i szukać na nie odpowiedzi,
  • jak wykorzystać Value Proposition Canvas do mapowania person,
  • jak skonfrontować tożsamość swojej marki z wynikami analizy potrzeb persony,
  • jak tworzyć skuteczne komunikaty,
  • jakie są mankamenty badania efektywności działań wizerunkowych,
  • jakie narzędzia służą do analizy brandingu,
  • czy świadomość marki i znajomość reklamy ma zawsze wpływ na wzrost sprzedaży,
  • jakie są wady i zalety różnych metod badań skuteczności kampanii wizerunkowych,
  • dlaczego pierwsza pozycja w wyszukiwarce nie zapewni Ci automatycznie konwersji, co wpływa na lepszą jakość reklam,
  • jak aplikacje wpływają na budowanie marki,
  • jak czatboty wpływają na budowę wizerunku marki,
  • jak wykorzystać czatboty do komunikacji z klientem,
  • jak budować pozytywne relacje z mediami,
  • jak dobrze napisać informację prasową, która będzie miała szansę na publikację.

Numer 1(28) marzec-kwiecień 2018

Temat numeru: Kampanie reklamowe w internecie i social media

Liczba stron: 104

Z numeru dowiesz się m.in.:
  • w jakie narzędzia reklamy online warto inwestować w 2018 r.,
  • w którym kierunku zmierzają zmiany na Facebooku i w Google,
  • jak dopasować kampanię internetową do strategii firmy,
  • jak napisać efektywny brief do kampanii digital,
  • jaką część firmowego budżetu przeznaczyć na inwestycję w digital marketing,
  • jakie są przykłady narzędzi wspomagających analizę grupy docelowej,
  • jakimi zasadami warto się kierować przy tworzeniu kreacji sprzedażowych, a jakimi – przy wizerunkowych,
  • jakie są przykłady najbardziej efektywnych formatów reklamowych w social media w zależności od celów działań,
  • jak targetować przekaz do użytkowników mobilnych,
  • jak ograniczyć koszty dzięki ustawieniom kampanii AdWords,
  • jak nie zrazić do siebie odbiorcy komunikatu reklamowego,
  • jak tworzyć efektywne komunikaty remarketingowe,
  • jak mierzyć efekty prowadzonych działań reklamowych.

Numer 4(27) listopad 2017-styczeń 2018

Temat numeru: Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Liczba stron: 148

Z numeru dowiesz się m.in.:
  • jak przeprowadzić audyt działania sklepu internetowego i jakie obszary warto analizować,
  • jakie narzędzia i metody badawcze pomogą poznać realne zachowania i potrzeby użytkowników sklepu internetowego,
  • jakie błędy najczęściej popełniają właściciele e-commerce,
  • jak SEO może wspomóc sklep internetowy,
  • na co zwrócić uwagę, aby zwiększyć widoczność sklepu w wynikach organicznych w 2018 roku,
  • jak zaprojektować podróż klienta e-sklepu krok po kroku,
  • jak wykorzystać bota w sprzedaży i obsłudze klienta sklepu internetowego,
  • jakie rozwiązania płatnicze odpowiadają preferencjom Polaków i ułatwiają proces zakupowy,
  • jak podnieść konwersję w e-sklepie,
  • jakie są częste błędy e-sklepów, które wpływają negatywnie na sprzedaż,
  • jak obliczyć współczynnik retencji klientów e-sklepu,
  • jak przeprowadzić analizę stabilności bazy klientów B2B w e-commerce z wykorzystaniem matrycy lojalności,
  • co decyduje o zakupie w sklepie internetowym,
  • jakie aspekty brandingu e-sklepu mają szczególne znaczenie na polskim rynku,
  • o jakie kluczowe elementy związane z tworzeniem treści dla e-sklepu warto zadbać,
  • jak efektywnie wykorzystać narzędzia do social listeningu w sklepie internetowym,
  • jak wykorzystać monitoring internetu do wzrostu sprzedaży,
  • jakie social media wykorzystać w działaniach sklepu internetowego,
  • jakie mity krążą wokół kampanii AdWords dla e-commerce,
  • jakie są cztery skuteczne scenariusze remarketingowe dla e-sklepu,
  • jaka jest recepta na sukces kampanii remarketingowej w e-commerce,
  • jak odzyskać porzucone koszyki,
  • jakie formy dostawy motywują Polaków do zakupu,
  • jak uprościć zapis do newslettera na stronie e-sklepu, które checkboxy możesz usunąć ze stron swojego sklepu, a które warto uprościć.