Sławomir Kruczek Dariusz Doliński: Marketing polega na aplikacji wiedzy psychologicznej Łukasz Murawski Aga Szóstek: Brand przyciąga, marketing składa obietnicę, a CX ją realizuje Anna Jadwiga Orzech Odpowiedzialna komunikacja – od czego zacząć Magdalena Drajkowska Prosty język jako standard komunikacji Katarzyna Stasiewicz Język, kolor, kształt czy claim? Jak budować świadomość marki z dbałością o spójność komunikacji Adam Zemełka Gucci na kozetce, czyli psychologiczne aspekty wizerunku marki Wojtek Walczak, Dorota Ziółkowska Brand one pager w praktyce, czyli jak krok po kroku stworzyć jednostronicową instrukcję obsługi marki Michał Jan Lutostański Marketing pokoleń – jak uniknąć stereotypów i dobrze zrozumieć potrzeby odbiorców Piotr Jurgielewicz Model ORB, czyli jak patrzeć na kanały marketingowe i się nie zawieść Łukasz Majewski, Paula Sołtysiak PR i marketing: małżeństwo z rozsądku czy prawdziwa miłość? Artur Malinowski Marketing od kulis: Jak prowadzić skuteczną komunikację 360° i budować wartość dla marek partnerskich na przykładzie gali Bestsellerów Empiku Anna Ledwoń-Blacha Memy, RTM, wideo. Jak prowadzić kreatywną komunikację w mediach społecznościowych Klaudia Serwa Marketing od kulis: Jak kreatywnie wykorzystać social media w sprzedaży książek Patrycja Sułek, Katarzyna Stalicka Jak wykorzystać marketingowy i sprzedażowy potencjał Pinteresta Julia Fołtyn Łamanie tabu na TikToku, czyli szansa dla marketerów Anna Piotrowska „Detox FEEDu”, czyli jak dać „unfollow” toksycznym treściom – case study kampanii społecznej Dove Edyta Kowal Marki napędzane społecznością Oskar Lipiński Marketing od kulis: Jak i dlaczego budować społeczność marki – na przykładzie e-sklepu DAAG Krzysztof Dworzyński Insight komercyjny jako sposób na przełamanie bierności zakupowej klienta B2B Michał Szermelek Marketing od kulis: 6 filarów budowania marki B2B – na przykładzie Plona Consulting