Sławomir Kruczek Natalia Hatalska: Przyszłość jest jedynym miejscem, które możemy zmienić Łukasz Murawski Anneli Hansson: Wszystko sprowadza się do czynów Jacek Szlak Marketing w króliczej norze technologii Tomasz Graszewicz 10 obszarów zastosowań narzędzi AI w marketingu i reklamie w 2023 roku Łukasz Kosuniak Jedna czy wiele aplikacji marketingowych? Zalety, wady, rozwiązania Anna Jancy HubSpot w praktyce. 5 możliwości, które przyśpieszą pracę każdego marketera Mateusz Wyciślik Nie tylko Google Analytics. 4 narzędzia, dzięki którym zoptymalizujesz sprzedaż Joanna Horoszko Szablon raportu w Looker Studio dla marketerów. Gromadź i analizuj wszystkie dane w jednym miejscu Monika Zając 10 rozwiązań w Google Workspace, które usprawnią pracę marketera Jarosław Uczkiewicz AI to nie nowość. O roli marketing automation w marketingu i e-commerce Anna Wawszkiewicz Firma na LinkedInie. Jak mądrze zaplanować aktywność pracowników i nią zarządzać Lena Kaszyńska Jak sztuczna inteligencja może wspierać obsługę klienta Maciej Smogorzewski, Aleksandra Derlecka Co, kiedy, do kogo i dlaczego? Jak zautomatyzować komunikację z klientami z bazy własnej Piotr Kuczera Cross-device w reklamie programmatic. Dotrzyj do klienta w każdym miejscu, w każdym czasie i na każdym urządzeniu Ewa Myślińska Serduszko NFT, czyli jak stokenizować legendę i uzbierać kilkaset tysięcy na szczytny cel Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Digital Service Act – co oznacza dla marketerów i przedsiębiorców? Część 1 Mateusz Baranowski Jak bez drogich narzędzi stworzyć kampanię ABM na LinkedInie Marcin Wsół Jak mądrze korzystać z rozwiązań automatycznych w Google Ads Paulina Kapica Czy digital out of home to przyszłość rynku OOH w Polsce? Rozwój, zalety, wyzwania Agnieszka Maszewska Nowe technologie w reklamie zewnętrznej