Michał Jan Lutostański, Dorota Cudna-Sławińska Cena to nie wszystko. Jak nie ulegać pokusie szybkich sukcesów Łukasz Murawski Forum „Marketera+”: Cena a marka oczami ekspertów brandingu Robert Kozielski Marketerzy 2023 – racjonalni i intuicyjni. Raport z trzeciej fali badania CIMO w Polsce Katarzyna Sowicka 10 strategii challengerów w budowaniu wzrostu biznesowego Agnieszka Kwaśniewska Czym jest efektywność w komunikacji marketingowej? Wnioski z analizy 5 tysięcy nagradzanych kampanii Karolina Nalewajko Śmierć ciasteczek. I co teraz? Izabela Bohdan-Talmont Marketerze, weź pricing w swoje ręce! Jak mądrze kształtować politykę cenową dr Maciej Kraus Strategie dynamicznego cennikowania. Jak skutecznie reagować na zmiany w popycie i konkurencji Paweł Paszkowski Od konkurencji do przewagi. Jak strategicznie i z głową podejść do ustalania cen w sklepie internetowym Maciej Wilczyński Inny cennik w każdym kraju. Jak różnicować ceny na rynkach zagranicznych Tomasz Stec, Filip Błaszczyk AI w pricingu. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w procesie ustalania cen Jacek Szlak Ekonomia behawioralna a projektowanie cen w umyśle konsumenta Joanna Burdek Neuroceny. Jak sprawić, żeby klient płacił z uśmiechem na twarzy Rafał Mróz Jak podnieść ceny i nie stracić klientów Adam Szaran Aikido, capoeira, karate i incepcja negatywna – skuteczne techniki obrony ceny Paweł Muzyczyszyn Gra o cenę. 11 taktyk negocjacji handlowych i strategii obrony Aleksandra Görlich Analizuj dane skutecznie. Najczęstsze błędy konfiguracji Google Analytics 4 Paulina Wiesiołek 5 scenariuszy ratowania porzuconych koszyków, czyli must have w e-commerce Alicja Janicka ChatGPT – Twój osobisty asystent w tworzeniu wpisów na bloga Dawid Kryszczyński Dlaczego nie można reklamować „soku bez cukru”? O roli prawnika w procesach kreatywnych