Łukasz Murawski Stephen Houraghan: Zrozumienie klienta jest kluczowe w budowaniu marki Sławomir Kruczek Grzegorz Stańczuk (PZPN): W marketingu, podobnie jak w piłce nożnej, tylko praca zespołowa przynosi efekty Mariusz Gliński Jakie narzędzie do marketingu wybrać na 2023 rok? Upewnij się, że wjedziesz z nim na 30. piętro! Redakcja Efektywne strategie i narzędzia akcji promocyjnych dla małej, średniej i dużej firmy B2B oraz B2C Mateusz Halawa, Tomasz Bartnik Jak tworzyć strategie w ultrazmiennej teraźniejszości Krzysztof Polak Strategie konsumentów w czasach niepewności. Jak marki mogą je wykorzystać w komunikacji i reklamie Anna Wawszkiewicz 4 lekcje, jakie marketerzy mogą wyciągnąć z poprzednich recesji Adam Zemełka Mózg konsumenta w dobie kryzysu Anna Wydra-Nazimek Plan na czasy kryzysu, czyli jak skutecznie prowadzić marketing i sprzedaż w dobie recesji Paweł Muzyczyszyn Klient w obliczu kryzysu gospodarczego. 7 sposobów na budowanie lojalności i utrzymywanie poziomu sprzedaży Łukasz Sznajdrowski Jak zmniejszyć koszt wdrożenia programu lojalnościowego Marek Waśkiewicz Proaktywny account management. Jak w czasie recesji szukać nowych przychodów od obecnych klientów Mariusz Gliński Koniec ery disconnected world. Jak nie tracić czasu przez stosowanie wielu narzędzi marketingowych Gabriela Gil Jakie narzędzia zwiększą sprzedaż w e-sklepie w 2023 roku Klaudia Żyłka 5 wskazówek, jak w dobie kryzysu taniej i skuteczniej docierać do odbiorców w mediach społecznościowych Weronika Szczepanik, Aneta Wojtkielewicz 7 sposobów na łączenie działań brandingowych z performance’owymi, aby zabezpieczyć sprzedaż online Paweł Sala 5 rekomendacji, jak usprawnić e-mail marketing w czasach, w których każdą złotówkę trzeba oglądać dwa razy Bart Jurkowski Pewność w niepewności – improwizacja jako kompetencja przyszłości Barbara Cykowska, Jakub Zieliński Facebook, Instagram, LinkedIn… Sprawdzone wskazówki i narzędzia, dzięki którym sprawniej ogarniesz social media Bartosz Jeglejewski Kreatywnie na LinkedInie. Jak zaskoczyć profesjonalistów i stworzyć kampanię, o której będzie głośno