Łukasz Murawski Howie Chan: Zdrowie marki jest jak zdrowie człowieka Adam Zemełka Człowiek czy popiersie? Czyli jak mózg klienta reaguje, gdy marka gra nie fair Jacek Kall Strategia marketingowa: holistycznie, celowo, z metrykami. No i 60 : 40! Mateusz Cukierski, Igor Zajda Jak reklamiarz z marketerem, czyli dwa spojrzenia na efektywność w komunikacji Jacek Szlak Marketingiem rządzą wielkie metafory Maciej Sowa Strategia – taktyka – plan. Jak z głową ułożyć działania marketingowe Emilia Teofila Nowak Mroczna strona archetypów marki, czyli co łączy „Bridgertonów” z Warszawskim Koksem Michał Jan Lutostański Bądź jak Sprite i Coca-Cola. Jak korzystać z segmentacji przy budowaniu strategii marki Maciek Sznitowski Weź brand na warsztat, czyli 4 strategie pozycjonowania marki Daniel Kotliński Wyróżnij się w tłumie. Jak odkryć i zakomunikować unikatowość marki Agnieszka Wiśniewska Strategia komunikacji marki jako podstawa strategii biznesowej Marcin Juchimowicz Brand hero w strategii marketingowej – punkt wyjścia czy dodatkowe narzędzie? Magdalena Wójcik Wpisz prosty język w strategię marki – zobacz, jak to zrobić Piotr Jurgielewicz Mniej znaczy więcej. Jak strategicznie wybrać kanały marketingowe Paweł Sala, Alicja Rost Komunikacja na miarę 2024 roku. 5 elementów, o których musisz pamiętać przy planowaniu zintegrowanych działań Edyta Blachowska Komunikacja wewnętrzna 2.0, czyli doradztwo strategiczne Dominika Bucholc Jak tworzyć efektywne strategie z wykorzystaniem narzędzi opartych na AI Mateusz Machulski Jak wykorzystać dane z Google Analytics 4 w planowaniu strategii marketingowej Szymon Lach Na papierze a w życiu. Jak bezpiecznie wdrożyć strategię sprzedaży Paweł Zasuń Marketing afiliacyjny i jego rola w strategii sprzedaży