Baza wiedzy

Howie Chan: Zdrowie marki jest jak zdrowie człowieka

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Człowiek czy popiersie? Czyli jak mózg klienta reaguje, gdy marka gra nie fair

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Strategia marketingowa: holistycznie, celowo, z metrykami. No i 60 : 40!

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton
Young conflicted businessman choosing between two directions with arrows around him

Jak reklamiarz z marketerem, czyli dwa spojrzenia na efektywność w komunikacji

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton
Marketing concept: computer keyboard with word Marketing, selected focus on enter button, 3d render

Marketingiem rządzą wielkie metafory

7 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Strategia – taktyka – plan. Jak z głową ułożyć działania marketingowe

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
mask in hand.halloween concept

Mroczna strona archetypów marki, czyli co łączy „Bridgertonów” z Warszawskim Koksem

11 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton
Closeup of index cards for business school or home organization organize names information

Bądź jak Sprite i Coca-Cola. Jak korzystać z segmentacji przy budowaniu strategii marki

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
One sharpened pencil among many blunt ones.

Weź brand na warsztat, czyli 4 strategie pozycjonowania marki

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wyróżnij się w tłumie. Jak odkryć i zakomunikować unikatowość marki

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Strategia komunikacji marki jako podstawa strategii biznesowej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
superhero businessman looking at city skyline at sunset. the concept of success, leadership and victory in business.

Brand hero w strategii marketingowej – punkt wyjścia czy dodatkowe narzędzie?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wpisz prosty język w strategię marki – zobacz, jak to zrobić

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
3d illustration of a business man at the maze

Mniej znaczy więcej. Jak strategicznie wybrać kanały marketingowe

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Komunikacja na miarę 2024 roku. 5 elementów, o których musisz pamiętać przy planowaniu zintegrowanych działań

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Communication: Hands holding pieces of a puzzle consisting of single papers with speech bubbles spread on them - concept for communication in teams, dialogue and understanding each other

Komunikacja wewnętrzna 2.0, czyli doradztwo strategiczne

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak tworzyć efektywne strategie z wykorzystaniem narzędzi opartych na AI

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Tablet computer with business chart

Jak wykorzystać dane z Google Analytics 4 w planowaniu strategii marketingowej

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Na papierze a w życiu. Jak bezpiecznie wdrożyć strategię sprzedaży

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing afiliacyjny i jego rola w strategii sprzedaży

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł