Poniedziałek. O tym, że masz iść do pracy, przypomina Ci dzwoniący rano budzik w Twoim smartfonie. Potem znowu wyciągasz telefon i sprawdzasz rozkład jazdy komunikacji miejskiej. W ciągu dnia przypomina Ci on o tym, że dzisiaj masz wizytę u dentysty, a za dwa dni musisz opłacić rachunki. Urządzenia mobilne stały się naszym drugim, bardzo pojemnym i inteligentnym mózgiem, przedłużeniem ręki. Drastyczna zmiana naszych codziennych nawyków ma istotny wpływ na cały rynek cyfrowy, który stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnego konsumenta. Jakie trendy i rozwiązania będą dominować na nim w najbliższym czasie i dlaczego content hybrydowy wysuwa się na pierwszy plan?
Z tego artykułu dowiesz się:
- o zmianach nawyków konsumenckich na przestrzeni ostatnich lat,
- o tym, w jaki sposób marki realizują nowoczesny storytelling,
- o narzędziach wykorzystywanych do tworzenia treści hybrydowych,
- o przyszłości treści hybrydowych.