Partner serwisu:

Baza wiedzy

Jak rozpocząć przygodę z obsługą klienta od e-maila?

7 minut czytania

Artykuł

Komunikacja SMS w obsłudze klienta

4 minuty czytania

Artykuł

Pozwól klientom pracować na Twój sukces

7 minut czytania

Artykuł

Obsługa klienta w e-commerce

7 minut czytania

Artykuł

Nie śledźmy pralek na Instagramie, czyli internet do rzeczy

2 minuty czytania

Artykuł

Jak analizować i usprawniać podejmowane działania promocyjne?

6 minut czytania

Artykuł

5 metod na dotarcie do generacji Z

7 minut czytania

Artykuł

Czy warto przyznać się do błędu, czyli o komunikacji w marketingu 3.0

5 minut czytania

Artykuł

7 sprawdzonych metod mierzenia efektów działań marketingowych Część 1. Wprowadzenie

6 minut czytania

Artykuł

Archetypy marki. Tożsamość, wizerunek i komunikacja w social media Część 2. Poszukujący raju

13 minut czytania

Artykuł

Okrakiem na barykadzie Część 3. O potrzebie kontroli

10 minut czytania

Artykuł

Programy lojalnościowe i motywacyjne Część 3. Lojalność długofalowa = ciągły proces doskonalenia

6 minut czytania

Artykuł

Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile Część 4. Wideo e-mailing

5 minut czytania

Artykuł

Ostatni telemarketer na Ziemi, czyli słów kilka o zmianach w prawie telekomunikacyjnym

8 minut czytania

Artykuł

Nie każ mi myśleć

3 minuty czytania

Artykuł

Żaden związek nie jest idealny

5 minut czytania

Artykuł

Rozwijaj się, marketerze

3 minuty czytania

Podstawowy Felieton

E-mailowe love, czyli jak zdobyć klienta i stworzyć z nim stały związek

4 minuty czytania

Artykuł

Persony, czyli jak wejść w buty klienta

6 minut czytania

Artykuł

Google Tag Manager – sposób na niezależność działań e-marketingu

8 minut czytania

Artykuł