Karolina Jarocka Planowanie kampanii i wskaźniki mediowe. Część 3. Internet Katarzyna Pałys, Małgorzata Pałys Badania marketingowe Część 1. Badania jakościowe online – przyszłość czy moda? Monika Brzozowska Jak zniszczyć firmę w Internecie – czy czarny PR w Sieci jest bezkarny? Dorota Korczyk Reklama nie chce już uchodzić za reklamę Mira Krzyścin Reklamowe reminiscencje po świątecznym barszczu Przemysław Wojtasik Siła słowa, która żyje. Siła życia, które eksponowane jest słowem Katarzyna Anders Właściwe zastosowanie komunikacji POS, czyli jak urządzić sklep, aby zarabiał Dagmara Klekowska Tożsamość biznesowa, czyli jak zalogować się w podświadomości konsumenta Mira Krzyścin Skrzynia skarbów, czyli katalog pod nazwą „Best of the best” Dorota Korczyk Marketerze, marsz do konfesjonału! Michał Sztąberek Regulamin i polityka prywatności serwisu internetowego – po co mi to? Krzysztof Tomanek Lojalność nie tylko od święta Damian Mądry Sponsoring audycji i przekazów: Co jest obecnie zabronione, a co nie? Krzysztof Kamiński Jak zorganizować noworoczną imprezę firmową? Bartłomiej Rak Media społecznościowe na usługach branży hotelarskiej Karolina Jarocka Planowanie kampanii i wskaźniki mediowe. Część 2. Radio Marcin Wsół, Małgorzata Próchniak Narzędzia e-marketingu lokalnego Paweł Sala Skuteczny e-mail marketing od podstaw Część 3. Targetowanie Sylwia Stępniewicz, Anna Gryko Pachnący wizerunek marki Joanna Nycz-Kowalska Sponsoring sportowy – skuteczne narzędzie realizowania celów biznesowych