Partner serwisu:

Baza wiedzy

Zarządzanie portfelem marek Część 2. Kreowanie portfela marek

7 minut czytania

Artykuł

Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile. Część 2.

6 minut czytania

Artykuł

Grywalizacja jako sposób na rozwój umiejętności marketerów i sprzedawców Część 4. Gry symulacyjne do wykorzystania podczas spotkań zespołów marketingu i sprzedaży

8 minut czytania

Artykuł

Jak sprzedawać przez telefon? Część 8. Jak zakończyć rozmowę z klientem?

8 minut czytania

Artykuł

Tworzenie marki doskonałej Część 10. Poza szablonami

11 minut czytania

Artykuł

Tło prawne promocji konsumenckich

6 minut czytania

Artykuł

Prawa osoby biorącej udział w promocji konsumenckiej

10 minut czytania

Artykuł

Coca-cola wcale nie smakuje lepiej niż pepsi

3 minuty czytania

Artykuł

Promocją w konsumenta

2 minuty czytania

Podstawowy Felieton