Baza wiedzy

Jak podejmować właściwe decyzje marketingowe i biznesowe na podstawie danych w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Liczby w komunikacji. Jak sprawić, aby niosły właściwą treść dla odbiorcy – 7 zasad

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wzrok, słuch, węch, dotyk i smak w short video. Jak wykorzystywać potencjał marketingu sensorycznego i pobudzać zmysły na TikToku

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gen AI w reklamie. Czy to początek twórczej rewolucji?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Siła marki w czasach transformacji. Główne wnioski z badania Meaningful Brands 2024

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing na rynkach zagranicznych. Część 1. Jak skutecznie docierać do klientów w Japonii

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Najtańszy? Proszę Cię, nikt nie lubi być opcją na promocji

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton