Partner serwisu:

Baza wiedzy

Jak podzielić tort. Nowa metoda negocjacji dla tych, którzy nie lubią negocjować [książka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rynek IT w Polsce. Jakich specjalistów nadal brakuje?

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

E-szkolenie online: Content marketing w social mediach w praktyce

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Masz telefon komórkowy? Pomóż w działaniach Child Alert

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

E-szkolenie online: AI dla marketerów w praktyce. Jak wykorzystać narzędzia AI w marketingu

1 minuta czytania

Maszyna kreatywności. Jak dzięki wyobraźni tworzyć nowe idee i rozwijać firmę [książka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Algorytmy social mediów w 2023 roku. Poznaj tajniki Facebooka, Instagrama, LinkedIna, Twittera, TikToka i YouTube’a

2 minuty czytania

Podstawowy E-szkolenie

Wizjonerski marketing na Pomorzu Zachodnim. Martin Lindstrom gościem specjalnym konferencji „Marketing & Zarządzanie”

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Conversational commerce, czyli retail 3.0 [wideopodcast]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak (g)rywalizacja sportowa może budować przywiązanie do marki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem marketera: Jak marki tworzą programy lojalnościowe

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dyrektywa omnibus a programy lojalnościowe – o czym należy pamiętać

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuczna inteligencja – szansa czy zagrożenie? (R)ewolucja programów lojalnościowych

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jaką rolę w marketingu lojalnościowym odgrywa sztuczna inteligencja

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czym premiować, aby lepiej angażować? Poznaj skuteczne sposoby nagradzania w akcjach promocyjnych

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak prowadzić skuteczną komunikację w programach lojalnościowych

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Postaw na dyscyplinę, czyli jak budować relacje z klientami B2B

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Lojalność w stylu agile. Jak krok po kroku zbudować skuteczny program lojalnościowy B2B w świecie ciągłych zmian

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Lojalizowani, ale czy lojalni? Wyniki badania Instytutu Inbound Marketingu

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rośnie aktywność Polaków w programach lojalnościowych

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł