Książki marketingowe

Niewielka książka o wielkich możliwościach

3 minuty czytania

Artykuł

Przycisk wart 57 milionów dolarów, czyli recenzja książki „Testy A/B. Od kliknięcia do klienta”

3 minuty czytania

Artykuł

„Twój mózg w działaniu” – przepis na sukces czy przyzwoity poradnik?

5 minut czytania

Artykuł

Nowa publikacja o rynku e-commerce „E-Commerce manager – Profesjonalista w eHandlu”

2 minuty czytania

Artykuł

„Zasady są po to, by je łamać” – coś w tym jest, ale w tym przypadku powinno to być karalne

3 minuty czytania

Artykuł

Wieloznaczność w przekazach politycznych

1 minuta czytania

Artykuł

To Ty tu rządzisz!

3 minuty czytania

Artykuł

Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać

1 minuta czytania

Artykuł

Nadzwyczajna usługa. Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy

2 minuty czytania

Artykuł

Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki Big Data i grywalizacji

1 minuta czytania

Artykuł

Zwycięstwo nosisz w sobie. Wykorzystaj siłę wewnętrznych negocjatorów

1 minuta czytania

Artykuł

Coca-cola wcale nie smakuje lepiej niż pepsi

3 minuty czytania

Artykuł

Big data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie

1 minuta czytania

Artykuł

Kształtowanie liderów. Jak pomóc innym w pełni wykorzystać własny potencjał

1 minuta czytania

Artykuł

Czy dobrze znasz swojego klienta?

1 minuta czytania

Artykuł

W tym szaleństwie jest metoda?

2 minuty czytania

Artykuł

Active English at Work. Kompendium fachowego języka angielskiego dla marketerów i nie tylko

1 minuta czytania

Artykuł

„MBA w 10 dni” – czyli dlaczego warto wciąż czytać papierowe książki, a nie „kontenty”…

2 minuty czytania

Artykuł

English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji w internecie

1 minuta czytania

Artykuł

MBA w dziesięć dni, czyli esencja wiedzy z najlepszych szkół biznesowych w USA

2 minuty czytania

Artykuł