Partner serwisu:

Baza wiedzy

Wieloekranowa rzeczywistość

9 minut czytania

Artykuł

Program lojalnościowy w handlu detalicznym w Polsce

4 minuty czytania

Artykuł

Budowanie lojalności w sieciach sprzedaży

5 minut czytania

Artykuł

Najczęściej popełniane błędy w programach motywacyjnych

4 minuty czytania

Artykuł

Karta przedpłacona – tysiące potrzeb, jedna nagroda

5 minut czytania

Artykuł

Psychologiczny wpływ działań w social mediach na lojalność klientów

7 minut czytania

Artykuł

Lojalność przyszłego klienta

6 minut czytania

Artykuł

Skuteczna komunikacja e-mail marketingowa w programie lojalnościowym

6 minut czytania

Artykuł

Wiadomość do zadań specjalnych, czyli jak budować lojalność klientów i zdobyć orędowników marki

6 minut czytania

Artykuł

Co agencja reklamowa powinna wiedzieć o opodatkowaniu programów lojalnościowych?

7 minut czytania

Artykuł

Partner strategiczny

6 minut czytania

Artykuł

Wydawanie gratisów w ujęciu podatkowym

8 minut czytania

Artykuł

Grywalizacja jako sposób na rozwój umiejętności marketerów i sprzedawców Część 1. Typy symulacji i gier

8 minut czytania

Artykuł

Firmowe szkolenie od zera. Część 3. Zaplanuj i zacznij. Potem tylko przeprowadź

17 minut czytania

Artykuł

Strategie e-mail marketingowe Część 4. Jakie znaki ostrzegawcze stosuje się w e-mail marketingu?

6 minut czytania

Artykuł

Jak sprzedawać przez telefon? Część 5. Najważniejsza umiejętność sprzedawcy – słuchanie czy słyszenie?

6 minut czytania

Artykuł

Tworzenie marki doskonałej Część 7. Oczy – by widzieć, uszy – by słyszeć

10 minut czytania

Artykuł

Programy lojalnościowe (nie)naruszające praw konsumentów

6 minut czytania

Artykuł

Fan page i wtyczka społecznościowa „Lubię to!” – legalnie

8 minut czytania

Artykuł

Dopóki ktoś czegoś nie sprzeda, nic się nie zmieni

3 minuty czytania

Artykuł