Partner serwisu:

Baza wiedzy

Employer branding – silna marka pracodawcy

11 minut czytania

Artykuł

Po co komu zarządzanie relacjami z klientami?

7 minut czytania

Artykuł

Strategie CRM

9 minut czytania

Artykuł

CRM w contact center

8 minut czytania

Artykuł

Social CRM. Jak utrzymywać relacje z klientami przy pomocy mediów społecznościowych

11 minut czytania

Artykuł

Multichannel Configure Price Quote, czyli jak zwiększyć przewagę konkurencyjną poprzez upgrade funkcjonalności CRM-u

7 minut czytania

Artykuł

Zautomatyzowana personalizacja i marketing, które sprzedają

8 minut czytania

Artykuł

Jak odzyskać utraconego klienta?

13 minut czytania

Artykuł

Jak wycenić nowy produkt, czyli parę słów o Price Sensitivity Meter

14 minut czytania

Artykuł

Współpraca z agencją SEM – rozliczenia i weryfikacja efektów

8 minut czytania

Artykuł

Kiedy kryzys to naprawdę kryzys?

8 minut czytania

Artykuł

Angażowanie przede wszystkim, czyli jak to się robi na Facebooku

14 minut czytania

Artykuł

Pięć kroków do stworzenia angażującej aplikacji w social media

6 minut czytania

Artykuł

Po co nam użytkownicy mobilni?

8 minut czytania

Artykuł

Praktyka wystąpień publicznych. Bądź mówcą doskonałym Część 1. Strach ma wielkie oczy

20 minut czytania

Artykuł

Jak sprzedawać przez telefon? Część 2. Jak odszukać i zaprezentować korzyści, które zainteresują rozmówcę?

10 minut czytania

Artykuł

Tożsamość biznesowa w technikach negocjacji Część 3. „Kilka słów kluczowych” na temat neurolingwistycznego programowania

5 minut czytania

Artykuł

Tworzenie marki doskonałej Część 3. Żeby coś znaczyć, trzeba się odznaczać

19 minut czytania

Artykuł

Planowanie kampanii i wskaźniki mediowe Część 5. Outdoor

9 minut czytania

Artykuł

Marketing skierowany do dotychczasowych klientów – zakazany czy dozwolony?

5 minut czytania

Artykuł