Baza wiedzy

Jak skutecznie poznać i wykorzystać AI w marketingu? Edukacja, kompetencje, potrzeby

15 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jakub Roskosz: Sztuczna inteligencja to zmiana fundamentów, na których opiera się marketing

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Umowa o pracę czy B2B? Jak specjalista ds. marketingu może zaoszczędzić 18 000 zł w rok

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Monika Sypczuk: Model body leasingu pozwala specjalistom od digital marketingu dopasować pracę do życia, a nie odwrotnie

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Najlepsze techniki menedżerskie dla marketing managerów, CMO i dyrektorów marketingu. Jak ułatwić sobie zarządzanie zespołem i poprawić jego skuteczność

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Onboarding juniora. Co należy uwzględnić, aby przygotować nowicjusza do pracy w zespole digital marketingowym

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Marketing na rynkach zagranicznych. Część 5. Jak skutecznie docierać do klientów na Węgrzech

10 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Bez obaw nie byłoby marketingu

7 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Kompetencje bliskiej przyszłości, czyli czego naprawdę oczekuje od nas branża

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł