Partner serwisu:

Baza wiedzy

Marketing i komunikacja w pierwszym kwartale 2021 r. Jakie trendy w komunikacji marek są najbardziej atrakcyjne z punktu widzenia odbiorcy, a jednocześnie najbardziej efektywne z punktu widzenia marketerów

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Buyer persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gaming marketing. Jakich rozwiązań szukają marki, żeby zaistnieć w świecie gamingu i e-sportu

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zredefiniowana kategoria Commerce w tegorocznej edycji Effie Awards Poland

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Publikacja: Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych

3 minuty czytania

Artykuł

Kto lepiej doradzi, jak odnieść sukces niż Bill Gates, Jeff Bezos, Warren Buffett czy Oprah Winfrey?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Konferencja Polzak Marketing 2021 w trzech odsłonach: eventy, digital, produkcja video

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Połącz offline z online’em dzięki digital signage

10 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Mobile Push – czyli nowy poziom komunikacji marketingowej

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Badanie „#PoStronieKobiet” pokaże, czy marketing i reklama to świat równych szans dla kobiet i mężczyzn

2 minuty czytania

Średniozaawansowany

Marketing i komunikacja w pierwszym kwartale 2021 r. Jakie trendy zagościły na dobre na polskim rynku, a jakie mają szansę zaistnieć w najbliższej przyszłości

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Polski rynek w rozkwicie. Gaming i e-sport w 2021 roku

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak stworzyć skuteczny program lojalnościowy dla salonu beauty?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nagroda w programie lojalnościowym – kto jest płatnikiem podatku: zleceniodawca czy agencja marketingowa?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Strategia marketingowa w synergii ze strategią biznesową

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Badanie. Strategia marketingowa w firmach

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Technologia w służbie marketingu lojalnościowego – gdy mniej znaczy więcej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Treści w social sellingu

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Nowoczesny system do obsługi programu lojalnościowego – czyli jaki?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł