Analiza danych

Krótki poradnik, jak monitorować skuteczność kampanii SMS-owych w Google Analytics 4

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 kroków do klienta B2B. Jak wykorzystywać dane w procesie pozyskiwania leadów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak podejmować właściwe decyzje marketingowe i biznesowe na podstawie danych w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Liczby w komunikacji. Jak sprawić, aby niosły właściwą treść dla odbiorcy – 7 zasad

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowy raport o programach lojalnościowych ujawnia, co naprawdę napędza lojalność klientów w Polsce

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

Sztuka łączenia kreatywności z analizą danych. Jak skutecznie wykorzystać mały budżet w kampanii digitalowej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Anna Gruszka: Trendy, dane i AI. Planowanie i weryfikacja budżetu marketingowego w adQuery [zdaniem marketerki]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Analiza sentymentu. Od prostych słów kluczowych do zaawansowanych algorytmów AI

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

E-szkolenie online: GA4 dla marketerów. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty

1 minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

Jak wykorzystać dane do tworzenia spersonalizowanych interakcji na stoisku targowym

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak analizować dane webinarowe, aby zwiększyć sprzedaż?

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Mierzenie sukcesu wystąpienia na targach: kluczowe wskaźniki i metody analizy

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Czy AI zmieni podejście do analizy danych w internecie?

2 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Marketing w erze AI. Jak wykorzystywać dane i optymalizować kampanie dzięki sztucznej inteligencji

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

6 kroków do pomiaru widowni, czyli data-driven DOOH

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak efektywnie analizować dane z social mediów z wykorzystaniem ChatGPT

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Analiza danych w branży eventowej – od teorii do praktyki

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Closeup of index cards for business school or home organization organize names information

Bądź jak Sprite i Coca-Cola. Jak korzystać z segmentacji przy budowaniu strategii marki

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Google Analytics 4 dla marketerów

1 minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

Śmierć ciasteczek. I co teraz?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł