Monika Chodowicz, dr Maciej Kraus Jak jednocześnie zwiększyć zadowolenie klienta oraz wartość jego koszyka? Maciej Pałubicki Optymalizacja konwersji – od czego zacząć? Jak rozumieć i definiować konwersję? Jan Kinal Opisy produktów – dlaczego są tak ważne? Redakcja Nowa publikacja o rynku e-commerce „E-Commerce manager – Profesjonalista w eHandlu” Redakcja Materiały wideo z Kongresu Marketing Automation już dostępne Magda Książek Problem porzuconych koszyków. Jak sobie z nim poradzić? Bernadetta Madej Analityka internetowa a prowadzenie e-sklepu Katarzyna Jeznach Emocje a lista zakupów – wyszukiwanie i nawigacja w B2B Jarosław Nowak Jakie podstawowe błędy popełnia branża e-commerce? Market360 Market360.co – przełom w dostarczaniu cyfrowych wizualizacji produktów Andrzej Ficoń 10 elementów, które możesz poprawić, by zwiększyć ruch w sklepie internetowym Damian Rams Dopasowanie, czyli etap „0” w optymalizacji współczynnika konwersji Paulina Kamińska Skuteczny landing page Część 3. Jak połączyć social media z landing page’em? Marcin Michalski Jak zaplanować efektywną kampanię sprzedażową w internecie? Redakcja Znamy już wyniki konkursu Ekomersy 2014 Dominika Bęben Jak podnieść user experience w Twoim e-sklepie? Redakcja 7. Targi eHandlu już w najbliższą środę! Paulina Kamińska Skuteczny landing page Część 2. 7 najczęstszych błędów na landing page Redakcja Internauci zagłosowali na najlepsze firmy w konkursie Ekomersy 2014 Paulina Kamińska Skuteczny landing page Część 1. 5 sposobów na wykorzystanie landing page