Książki marketingowe

Guru marketingu wydał kolejną książkę – sprawdź „Podstawy Nowoczesnego Marketingu”

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku [książka]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes [książka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI [książka]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Świadomy lider [książka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kierunek metaverse [książka]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko [książka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę [książka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes [książka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu [książka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Już jest! Najnowsza książka Łukasza Kosuniaka „Marketing automation krok po kroku”

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne [książka]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak podzielić tort. Nowa metoda negocjacji dla tych, którzy nie lubią negocjować [książka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Maszyna kreatywności. Jak dzięki wyobraźni tworzyć nowe idee i rozwijać firmę [książka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży [książka]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie [książka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Cyfrowy umysł. Jak zarządzać i rozwijać biznes w erze algorytmów i sztucznej inteligencji [książka]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jacek Pogorzelski: Spójrz na znane sprawy w nieznany sposób

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

100 dni w biznesie do końca roku – jak je wykorzystać?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

„Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing” [książka]

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł