Neuromarketing

Wsłuchaj się i zaangażuj w potrzeby swoich klientów. Wpływ sytuacji społecznych na przekaz w reklamie

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przygotować emocjonalną kampanię, która poruszy serca (i portfele)

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zasady neurodesignu. Jak zaprojektować opakowanie produktu, aby wywołać określone zachowania i emocje klienta

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Psychologia a UX. Ciekawostki i eksperymenty, które pomogą Ci projektować lepsze produkty i usługi

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Co czuje mózg, gdy jemy ser? Neuromarketing w budowaniu marki sera żółtego

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Psychologia płacenia więcej. Jak tworzyć strategie marek premium

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać zdobycze ekonomii behawioralnej w e-mail marketingu

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dylematy szalonego naukowca

4 minuty czytania

Podstawowy Felieton