Partner serwisu:

Prawo w marketingu

29 pytań prawnych o akcje konsumenckie i wsparcia sprzedaży, na które musisz znać odpowiedzi

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zobacz nagranie z webinaru: „Jak zaktualizować swoją stronę WWW w kwestii cookies marketingowych w 2020 roku”

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Wideo

Cookies marketingowe w 2020 roku. Dlaczego powinieneś zaktualizować swoją stronę WWW w tej kwestii

Być może zauważyłeś, że mniej więcej od połowy 2019 r. na coraz liczniejszych stronach internetowych...

14 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Uchwała krajobrazowa a przyszłość reklamy zewnętrznej

5 minut czytania

Artykuł

Generowanie leadów w B2B i B2C – jak robić to zgodnie z prawem
Część 2. Jakie wnioski dla marketerów płyną z decyzji UOKiK dotyczącej Netii

11 minut czytania

Artykuł

Jak uniknąć pułapek prawnych w influencer marketingu

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak rozliczyć upominki dla i od kontrahentów

4 minuty czytania

Artykuł

Programy lojalnościowe a prawo. O czym trzeba koniecznie pamiętać?

8 minut czytania

Artykuł

Generowanie leadów w B2B i B2C – jak robić to zgodnie z prawem
Część 1. Sposoby pozyskiwania kontaktów

6 minut czytania

Artykuł

Lekcje dla marketera #3: prawo w marketingu – przepisy najczęściej łamane przez marketerów

10 minut czytania

Artykuł

Jak zastrzec znak towarowy
w 2019 roku
Część 2. Co daje rejestracja znaku towarowego w Urzędzie Patentowym RP

8 minut czytania

Artykuł

Jak zastrzec znak towarowy
w 2019 roku
Część 1. Czym jest znak towarowy i gdzie go zarejestrować

9 minut czytania

Artykuł

Kompendium wiedzy o wykorzystywaniu danych osobowych w marketingu i sprzedaży B2B
Część 1. Dane osobowe w B2B – czym są i czy publiczna jawność niektórych danych oznacza, że można je wykorzystywać w dowolny sposób?

12 minut czytania

Artykuł

Kompendium wiedzy o wykorzystywaniu danych osobowych w marketingu i sprzedaży B2B
Część 2. Tradycyjne przesyłki pocztowe, sprzedaż telefoniczna i aplikacje callback

7 minut czytania

Artykuł

Kompendium wiedzy o wykorzystywaniu danych osobowych w marketingu i sprzedaży B2B
Część 3. Cold e-mailing, newsletter, event marketing i LinkedIn

14 minut czytania

Artykuł

Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców
Część 3. Jak prawidłowo pozyskać dane subskrybentów offline

5 minut czytania

Artykuł

Nowość! Kurs wideo „RODO dla MARKETERÓW”. Dowiedz się, jak działać legalnie i skutecznie

3 minuty czytania

Artykuł
5-prawnych-usprawnien-dla-sklepu-internetowego

5 prawnych usprawnień dla sklepu internetowego

7 minut czytania

Artykuł
co-zmienia-rodo-praktyczne-wskazowki-dla-marketerow-czesc-2-profilowanie-i-cookies

Co zmienia RODO Praktyczne wskazówki dla marketerów. Część 2. Profilowanie i cookies

9 minut czytania

Artykuł

10 najważniejszych kroków przygotowań do RODO. Checklista dla marketera

Mniej niż minuta czytania

Artykuł