Baza wiedzy

W jaki sposób marketing odpowiedzialny społecznie może ukształtować konsumenta odpowiedzialnego społecznie

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem marketerki: W marketingu odpowiedzialnym społecznie kluczowe staje się lokalne zaangażowanie i realne wsparcie

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Audyt nie ma złych intencji. Powinien coś usprawnić, ale wcale nie musi krytykować

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Jak stworzyć program edukacyjny, który pokochają dzieci, nauczyciele, rodzice i planeta? Case study akcji – Filtrujemy dla Bałtyku

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Zielona z natury. Jak działa sklep sieci Żabka zasilany w 100% zieloną energią

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Promocja motywowana nie tylko większą sprzedażą. Jak z głową prowadzić działania CRM-owe (cause-related marketing), w których wygrywają wszyscy

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem marketerki: Do neutralnego światopoglądowo marketingu nie ma już powrotu

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem marketera: Firmy powinny angażować się w CSR, bo świat tego potrzebuje

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Czy w branży marketingowej jest miejsce na przedsiębiorczość społeczną? Poznaj Leżę i Pracuję!

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przeprowadzić zieloną transformację w biznesie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Walka o wspólne dobro walką o byt

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Zdaniem marketerki: CSR to długotrwały proces, a nie projekt, z którego trzeba się rozliczyć na koniec kwartału

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przeprowadzić audyt działań marketingowych pod kątem prawnym. Część 1. E-mail marketing, pliki cookies i komunikacja w social mediach

15 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Reklama w praktyce: Jak personalizować kreację, żeby przykuć uwagę odbiorcy?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mechanizmy wykorzystujące CSR w konsumenckich akcjach wsparcia sprzedaży

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Konsument odpowiedzialny społecznie. Kolejny trend czy realny nacisk na zmiany w organizacjach?

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Słowa są zwierciadłem wartości firmy. Jak przeprowadzić audyt stylu komunikacji marki

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Projekt edukacyjny, który rozwija dobre nawyki cyfrowe. Case study programu Samsunga – CyfrOFFy kONtakt

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing zaangażowany społecznie w Kubocie. Kulisy działań marki w ramach Pride Month i Różowego Października

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie strzelaj z armaty do wróbla! Jak przygotować markę i pracowników do radzenia sobie z hejtem na LinkedInie

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł