Analityka internetowa

Transformacja marketingu cyfrowego w 2025: jak budować skuteczną obecność marki w dynamicznym środowisku online

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Influencer marketing B2B – jak wykorzystać potencjał liderów opinii w biznesie

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jacek Szostak: Wydaje Ci się, że skutecznie pracujesz z danymi? Czas na bolesny rachunek sumienia

13 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Data-driven marketing. Piękna i bestia, które muszą iść w parze

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing oparty na danych – współczesna gorączka złota

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Do czego potrzebne są nam dane, a do czego ich używamy?

10 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Social listening w praktyce. Jak „słuchać” i wykorzystywać dane do budowania zaangażowanej społeczności wokół marki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać dane w marketing automation, aby generować wyższe zyski

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Częściej się mylisz, niż masz rację. Jak z wykorzystaniem danych ograniczyć wdrażanie słabych pomysłów na stronie WWW

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać GA4 w monitoringu i analizie ruchu pochodzącego z social mediów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

First-party data. Gamechanger w ocenie efektywności kampanii marketingowych

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jeśli działa, to nie ruszaj! Czy dywersyfikacja działań i budżetu w programmaticu to zły, średni, czy dobry pomysł?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Krótki poradnik, jak monitorować skuteczność kampanii SMS-owych w Google Analytics 4

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 kroków do klienta B2B. Jak wykorzystywać dane w procesie pozyskiwania leadów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak podejmować właściwe decyzje marketingowe i biznesowe na podstawie danych w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Analiza sentymentu. Od prostych słów kluczowych do zaawansowanych algorytmów AI

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

E-szkolenie online: GA4 dla marketerów. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty

1 minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

Obowiązek consent mode v2 – co zmienia się w technologii i prawie

22 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jak sprawdzić, czy masz poprawnie wdrożony consent mode

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Tablet computer with business chart

Jak wykorzystać dane z Google Analytics 4 w planowaniu strategii marketingowej

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł