Analityka internetowa

Wskaźniki KPI, które zburzą najlepszą akcję marketingową

7 minut czytania

Artykuł

Wpływ mikro- i makrokonwersji na analitykę działań marketingowych oraz ich skuteczność

8 minut czytania

Artykuł

Jak analizy data-driven napędzają pomiar działań brandingowych

5 minut czytania

Artykuł

Problemy z konwersją na stronie internetowej? Znajdź ich przyczyny

5 minut czytania

Artykuł

Audyt Google Analytics

10 minut czytania

Artykuł

Testy użyteczności, czyli jak użytkownik pomoże ci w optymalizacji aplikacji i strony internetowej

6 minut czytania

Artykuł
badania-ankietowe-marketingu-internetowym-bezcenna-wiedza-o-obecnych-klientach

Badania ankietowe w marketingu internetowym. Bezcenna wiedza o obecnych klientach

4 minuty czytania

Artykuł
jak-mierzyc-efekty-bezposrednie-posrednie-kampanii-mediowych-modelu-efektywnosciowym

Jak mierzyć efekty bezpośrednie i pośrednie kampanii mediowych w modelu efektywnościowym

5 minut czytania

Artykuł
w-poszukiwaniu-idealnego-modelu-atrybucji-fb

W poszukiwaniu idealnego modelu atrybucji

4 minuty czytania

Artykuł

Analityka internetowa w służbie większej sprzedaży w Twojej firmie i niższych kosztów pozyskania klienta

6 minut czytania

Artykuł
SSUCv3H4sIAAAAAAAEAH2RMQvCMBCFd8H/UDIXVNwcHdzc3MThmh71MM1BL6mU0v9u0rSSQdxy77t7x7uM201RqAqEtDoVY6xCTcZ4cR04YhvkQ7noWJPjjsAEcR+1aSZKHDgvKNFikTQ4bEJvEpf5dc891cUKZhgmAlI31E/LhptBlRkVX0V6JdFoDFhkL2rlU/nH8OyFLIrsLmTBavxlm1AM9rVMj8caHRq0epgDZsE7NAgp+D21qtfbYdfmp+ipRs5q8DVxdpWeNZg4cMycdfgAbpd90wd7gJ+NpwEAAA==

Business Intelligence – intuicja nie wystarczy

4 minuty czytania

Artykuł

Jak zwiększać popularność marki i sprzedaż? „Media 360 – od analityki do sprzedaży”

2 minuty czytania

Artykuł

Samodzielny audyt strony www – e-book i infografika

1 minuta czytania

Artykuł

Optymalizacja stron i sklepów internetowych Część 1. SEO i użyteczność serwisów WWW – o dwóch stronach medalu w biznesie w sieci

6 minut czytania

Artykuł

Poznaj lepiej swoich odbiorców Część 1. Jak wykorzystać Google Analytics do zautomatyzowania e-mail marketingu?

7 minut czytania

Artykuł

Percepcja pod kontrolą – współczesne metody analizy stron internetowych

6 minut czytania

Artykuł

Współczynnik odrzuceń to rzecz względna

5 minut czytania

Artykuł

Współczynnik konwersji jest ważny, ale nie najważniejszy – czyli na co powinieneś zwrócić uwagę podczas kolejnego testu A/B?

5 minut czytania

Artykuł

Ulepszone śledzenie e-commerce. Czego możesz dowiedzieć się z nowych raportów Universal Analytics?

8 minut czytania

Artykuł

1 700 bannerów w miesiąc – czy pamiętasz chociaż jeden?

8 minut czytania

Artykuł