Piotr Lubański Zdaniem marketera: Sercem e-commerce jest koszyk, czyli na co Empik zwraca uwagę w działaniach UX Magdalena Fedorczuk Jak personalizować ścieżkę zakupową i dbać o pozytywne doświadczenie użytkownika Redakcja Zobacz nagranie z webinaru: „Partnership marketing. Jak skutecznie docierać do klientów w świecie bez ciasteczek” Redakcja Nieoczekiwane koszty migracji e-sklepu [wideopodcast] Redakcja Jak powrót eBay wpłynie na polski e-commerce [komentarz] Redakcja Ile zarabia się w digital i e-commerce? Redakcja Czy istnieją dobre praktyki dla stron e-sklepów? [e-book] Redakcja Szukasz firmy, która zoptymalizuje proces sprzedaży w Twojej firmie? Sprawdź w bazie firm Redakcja Czym są mikropłatności i dlaczego klienci coraz częściej z nich korzystają Redakcja 4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży Redakcja Zwiększ swoją sprzedaż w e-commerce. Dlaczego płatności są kluczowe Redakcja Karty a bezpieczeństwo płatności online Redakcja Przewodnik po live commerce (e-book) Redakcja Jak zwiększyć bezpieczeństwo komunikacji e-mailowej dzięki BIMI (wideopodcast) Redakcja Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w internecie? Redakcja Black Friday 2021, czyli co najczęściej kupowali Polacy i jakie metody płatności wybierali najchętniej Redakcja Optymalizacja ścieżki zakupowej dzięki odpowiednim modułom płatności Redakcja E-szkolenie online: Audyt kosztów w e-commerce. Jak skutecznie analizować i optymalizować koszty magazynu, logistyki i obsługi klienta Redakcja Płatność za pobraniem… BLIKIEM Radosław Zieliński UX design i jego wpływ na konwersję strony internetowej