Partner serwisu:

Lojalność i utrzymanie klienta

Kupony Sodexo motywują do lepszej ekspozycji produktów [case study]

2 minuty czytania

Komunikacja dźwignią sprzedaży

4 minuty czytania

Jak projektować działania zmierzające do utrzymania klientów B2B?

4 minuty czytania

Mądre angażowanie klienta, czyli jak budować lojalność

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nagroda na miarę nowych czasów

4 minuty czytania

Budowanie relacji z klientami w czasach pandemii przez WOW Gift

5 minut czytania

Programy lojalnościowe w trudnych czasach

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Konkurs konsumencki z sukcesem, czyli siedem kroków do wygranej

5 minut czytania

David Avrin: Lojalność klientów nie umarła, po prostu dużo trudniej jest sobie na nią zasłużyć, a potem ją utrzymać

6 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Motywacja sił sprzedaży w nowej normalności

5 minut czytania

Loteria od A do Z

6 minut czytania

Artykuł

Marketing jako wsparcie sprzedaży

4 minuty czytania

Artykuł

Premiera e-booka „Narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż”. Znajdź receptę na kryzys dla Twojej firmy

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Wsparcie sprzedaży receptą na kryzys

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wybierać atrakcyjne nagrody dla klientów, pracowników i kontrahentów

Twój produkt na rynku konkuruje z tysiącami innych? Chcesz zachęcić klientów do zakupu albo docenić lojalność...

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Dlaczego vouchery na przeżycia to wygodne narzędzie w rękach marketera?

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak wykorzystać program lojalnościowy w dobie kryzysu – czyli 13 porad jak przetrwać trudny czas

5 minut czytania

Artykuł

Reputacji nie buduje się na cynizmie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Programy lojalnościowe w roku 2020

Aż 59% Polaków przyznaje, że uczestniczy w programach lojalnościowych. Z roku na rok istotnie rośnie...

4 minuty czytania

Artykuł
konsekwencje podatkowe programu lojalnościowego

Punkty za działania pozazakupowe a kwalifikacja programu jako sprzedaży premiowej

5 minut czytania

Artykuł