Krzysztof Grzyb Customer Journey Map – podróżujący klient, lojalny klient… Jakub Sadowski Programowanie lojalności konsumentów, czyli co i jak zrobić, żeby kupowali więcej Renata Turska Wieloekranowa rzeczywistość Marek Kosakowski Program lojalnościowy w handlu detalicznym w Polsce Bartłomiej Juszczyk Budowanie lojalności w sieciach sprzedaży Przemysław Wojciechowski Najczęściej popełniane błędy w programach motywacyjnych Dorota Pindel Psychologiczny wpływ działań w social mediach na lojalność klientów Natalia Gendaj Lojalność przyszłego klienta Andrzej Ogonowski, Anna Isakow Wiadomość do zadań specjalnych, czyli jak budować lojalność klientów i zdobyć orędowników marki Jarosław Góra Programy lojalnościowe (nie)naruszające praw konsumentów Mira Krzyścin Lojalność à la carte! Jacek Kotarbiński Upojny seks lojalności Rafał Mróz Dlaczego klienci nie wracają? Krzysztof Kozak Incentive marketing Karolina Łukaszewska Po co komu zarządzanie relacjami z klientami? Maciej Stanusch Strategie CRM Marta Sypuła CRM w contact center Stanisław Piechowicz Multichannel Configure Price Quote, czyli jak zwiększyć przewagę konkurencyjną poprzez upgrade funkcjonalności CRM-u R. Paweł Stefaniak Jak odzyskać utraconego klienta? R. Paweł Stefaniak Bez klientów nie ma biznesu, czyli rozważania o ich utrzymaniu