Partner serwisu:

Lojalność i utrzymanie klienta

Hände halten viele verschiedene Mittel zur Kommunikation wie Telefon und Brief

Komunikacja w programach lojalnościowych

7 minut czytania

Artykuł

Poznaj siebie, rynek, klientów i działaj świadomie – „Marketer+” 2 (21) o badaniach marketingowych

3 minuty czytania

Artykuł

Warzywne inspiracje, SmileDrive i rekuperator — grywalizacja w różnych odsłonach

3 minuty czytania

Artykuł

Prezent za punkty z dostawą do domu

4 minuty czytania

Artykuł

Szybkie premiowanie za zakupy

2 minuty czytania

Artykuł

Lojalność zamknięta w małych gestach

13 minut czytania

Artykuł

Kolekcje Lifestyle i Kolekcje Przeżyć łączą uniwersalność z wyjątkowością

2 minuty czytania

Artykuł

Programy lojalnościowe i motywacyjne Część 4. Outsourcingowa przyszłość lojalności

5 minut czytania

Artykuł

Lojalność 3.0

2 minuty czytania

Artykuł

Przepis na skuteczny BTL

2 minuty czytania

Artykuł

Lojalność w sektorze B2B

6 minut czytania

Artykuł

Programy lojalnościowe i motywacyjne Część 3. Lojalność długofalowa = ciągły proces doskonalenia

6 minut czytania

Artykuł

Programy lojalnościowe i motywacyjne Część 2. Nagrody – być albo nie być organizatora

6 minut czytania

Artykuł

Programy lojalnościowe i motywacyjne Część 1. Lojalnościowe puzzle, czyli jak ułożyć skuteczny program lojalnościowy B2B

8 minut czytania

Artykuł

Nadzwyczajna usługa. Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy

2 minuty czytania

Artykuł

Zacznij od ostatnich w kolejce, czyli 11 sprytnych sposobów na fantastyczne relacje z klientami

1 minuta czytania

Artykuł

Zadowolony klient to lojalny klient – jak efektywnie budować lojalność?

6 minut czytania

Artykuł

Upominki biznesowe – zaskakująca moc małych prezentów

8 minut czytania

Artykuł

10 sposobów na to, jak przyciągnąć i utrzymać klientów

7 minut czytania

Artykuł

Po co stacjom telewizyjnym VOD?

4 minuty czytania

Artykuł