Obsługa klienta

Webinar [NapoleonCat]: Sztuka obsługi klienta online. Jak budować reputację i relacje w mediach społecznościowych

1 minuta czytania

Podstawowy Wideo

Już niebawem dwa bezpłatne webinary „Marketera+”. Dowiedz się, jak skutecznie obsługiwać klienta online i pisać z pomocą sztucznej inteligencji

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Obsługa klienta w mediach społecznościowych. Jak sprawić, aby Twoja komunikacja była profesjonalna i bezpieczna

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dostępność w biznesie. Jak otworzyć się na potrzeby różnych klientów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Automatyzacja obsługi klienta a konwersja zakupowa [wideopodcast]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak sztuczna inteligencja może wspierać obsługę klienta

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wysłać paczkę za pobraniem

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

CX i obsługa klienta w 2023 roku – zmiany, trendy, wyzwania

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dlaczego warto wprowadzić płatności odroczone w sklepie internetowym

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 wskazówek, jak moderować social media w gorącym okresie

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak zadbać o bezpieczeństwo strony internetowej i klientów [wideopodcast]

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

Joey Coleman pierwszy raz na polskiej konferencji marketingowej – wywiad z autorem bestsellera „Nigdy więcej nie trać klienta”

6 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Zwroty w e-commerce. Jak robić to dobrze?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak usprawnić obsługę zwrotów w e-sklepie? Poznaj usługę Apaczka PRO Returns

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Mózg sprawiedliwy

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

E-szkolenie online: Customer success w praktyce. Jak dostosować procesy związane z obsługą klientów do ich potrzeb tak, aby zmniejszyć ich rotację i zwiększyć przychody

2 minuty czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

State of customer support 2020. Wskaźniki w BOK

9 minut czytania

Zapakuj to dla mnie tak, jak lubię – o zmianach roli opakowania produktu

6 minut czytania

Artykuł

Co możemy wiedzieć o kliencie!?

6 minut czytania

Artykuł

Jak personalizować działania w e-commerce, żeby budować pozytywne doświadczenia klientów

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł