Partner serwisu:

Praca w marketingu

Donata Wilczewska: Rozwój kompetencji to recepta na zmienność świata marketingu (Marketer+ Podcast, odc. 31)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Najlepsze techniki menedżerskie dla marketing managerów, CMO i dyrektorów marketingu. Jak ułatwić sobie zarządzanie zespołem i poprawić jego skuteczność

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Izabela Buncler: Najważniejszy jest mózg marketera, reszta to tylko dodatki (Między dedlajnami, odc. 4)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Umowa o pracę czy B2B? Jak specjalista ds. marketingu może zaoszczędzić 18 000 zł w rok

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Daria Owsianna: Marketer powinien łączyć dane z emocjami (Między dedlajnami, odc. 3)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Patrycja Kaczor: Przyszłość należy do ludzi, którzy potrafią eksperymentować, wyciągać wnioski i działa

15 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Mateusz Buczkowski: Jesteśmy w dziwnym momencie historii marketingu (Między dedlajnami, odc. 2)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Product manager vs brand manager. Marketing management w praktyce

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Natalia Chrzanowska: Dobry marketer więcej słucha niż mówi (Między dedlajnami, odc. 1)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak sztuczna inteligencja zmienia podejście do marketingu i pracy w marketingu

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kompetencje bliskiej przyszłości, czyli czego naprawdę oczekuje od nas branża

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Monika Sypczuk: Model body leasingu pozwala specjalistom od digital marketingu dopasować pracę do życia, a nie odwrotnie

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jakub Roskosz: Sztuczna inteligencja to zmiana fundamentów, na których opiera się marketing

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jak skutecznie poznać i wykorzystać AI w marketingu? Edukacja, kompetencje, potrzeby

15 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od zadań specjalnych, „ad hoców” i poprawek niewidocznych gołym okiem

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

SEO w praktyce. Jak poprawić widoczność i prowadzić skuteczne działania w wyszukiwarkach napędzanych przez AI – „Marketer+” 72 już dostępny

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak przygotować prezentację marketingową, która przekona zagranicznego klienta nawet jeśli Twój angielski nie jest perfekcyjny?

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Patrycja Kaczor: Kariera w marketingu to maraton, ale z AI możesz biec szybciej (Marketer+ Podcast, odc. 26)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Product management w praktyce: produkty cyfrowe vs analogowe i różnice, które trzeba znać

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Praca w marketingu – jak zostać account managerem/directorem i co warto wiedzieć na początku kariery?

30 minut czytania

Podstawowy Artykuł