Paulina Kamińska Skuteczny landing page Część 3. Jak połączyć social media z landing page’em? Redakcja 8. edycja Nowego Kongresu Online Marketing Iga Michałkiewicz Wirtualny lajk, który pomaga w realu Izabela Gorlicka O czym i jak pisać na Facebooku? Social media dla pominiętych Natalia Bednarz Promocje konsumenckie w internecie Blogowanie firmowe od A do Z Część 1. Małgorzata Kulka Tożsamość marki w social mediach Monika Czaplicka Wpływ kryzysów w social mediach na wizerunek marki Jak uwolnić potencjał społecznościowy w Twojej firmie Michał Sadowski Social CRM. Jak utrzymywać relacje z klientami przy pomocy mediów społecznościowych Dorota Hubert, Bartosz Jungiewicz Angażowanie przede wszystkim, czyli jak to się robi na Facebooku Tomasz Glinka Pięć kroków do stworzenia angażującej aplikacji w social media Bartłomiej Rak 21 sposobów na pozyskanie fanów w serwisie Facebook Magdalena Mania-Jungiewicz Social media? A po co mi to? Bartłomiej Rak Media społecznościowe na usługach branży hotelarskiej Dorota Korczyk Facebook – zrób to sam Anna Miotk Zacznij od słuchania