Partner serwisu:

Baza wiedzy

jak-utrzymac-klientow-z-punktu-widzenia-komunikacji-marketingowej

Jak utrzymać klientów z punktu widzenia komunikacji marketingowej?

5 minut czytania

Artykuł
upominki-biznesowe-inwestycja-ktora-sie-zwroci

Upominki biznesowe. Inwestycja która się zwróci

3 minuty czytania

Artykuł
przywiazanie-do-marki

Przywiązani(e) do marki

2 minuty czytania

Artykuł
najbardziej-pozadana-nagroda-2

Najbardziej pożądana nagroda

2 minuty czytania

Artykuł
sami-lojalni-klienci-zapewnia-marce-wzrostu-sposob-o-nich-zapomniec

Sami lojalni klienci nie zapewnią marce wzrostu, ale nie sposób o nich zapomnieć

6 minut czytania

Artykuł
zatrzymaj-swoich-klientow-na-dluzej-strategie-budowania-lojalnosci

Zatrzymaj swoich klientów na dłużej – strategie budowania lojalności

8 minut czytania

Artykuł
jak-mierzyc-jakosc-i-intensywnosc-relacji-z-klientem

Jak mierzyć jakość i intensywność relacji z klientem?

4 minuty czytania

Artykuł
badania-ankietowe-marketingu-internetowym-bezcenna-wiedza-o-obecnych-klientach

Badania ankietowe w marketingu internetowym. Bezcenna wiedza o obecnych klientach

4 minuty czytania

Artykuł
jak-projektowac-dzialania-zmierzajace-utrzymania-klientow

Jak projektować działania zmierzające do utrzymania klientów?

5 minut czytania

Artykuł
9-pomyslow-jak-zatrzymac-klienta-e-sklepu-na-dluzej

9 pomysłów, jak zatrzymać klienta e-sklepu na dłużej

3 minuty czytania

Artykuł
5-wskazowek-wykorzystac-komunikacje-sms-utrzymaniu-klienta

5 wskazówek, jak wykorzystać komunikację SMS w utrzymaniu klienta

5 minut czytania

Artykuł
jak-content-marketing-moze-pomoc-w-obsludze-stalego-klienta

Jak content marketing może pomóc w obsłudze stałego klienta?

4 minuty czytania

Artykuł
yin-i-yang-wspolczesnego-client-service-w-b2b

Yin i yang współczesnego client service w B2B

4 minuty czytania

Artykuł
staly-klient-chce-odejsc-wznowic-wspolprace-zadbac-o-przyszle-relacje

Stały klient chce odejść. Jak wznowić współpracę i zadbać o przyszłe relacje z klientem?

5 minut czytania

Artykuł
10-krokow-odzyskania-utraconego-klienta

10 kroków do odzyskania utraconego klienta

7 minut czytania

Artykuł
miekkie-ladowanie-uzytkownika-onboarding-praktyce

Miękkie lądowanie użytkownika. Onboarding w praktyce

4 minuty czytania

Artykuł
jak-przygotowac-i-zautomatyzowac-onboarding-e-mailowy

Jak przygotować i zautomatyzować onboarding e-mailowy?

6 minut czytania

Artykuł
wykorzystac-potencjal-pracownikow-promocji-firmy-emloyee-advocacy-linkedinie-praktyce-czesc-1-strategia

Jak wykorzystać potencjał pracowników do promocji firmy? Emloyee advocacy na LinkedInie w praktyce. Część 1. Strategia

6 minut czytania

Artykuł
projektowanie-w-e-mail-marketingu-skoncentrowane-na-konwersji-czesc-2-pierwszy-element-uwaga

Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 2. Pierwszy element – uwaga

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
co-zmienia-rodo-praktyczne-wskazowki-dla-marketerow-czesc-2-profilowanie-i-cookies

Co zmienia RODO Praktyczne wskazówki dla marketerów. Część 2. Profilowanie i cookies

9 minut czytania

Artykuł