Emilia Kotajny Badania społeczne a zintegrowane kampanie PR Marcin Gieracz, Edyta Dobrowolska Konsument digitalny a branża fashion Redakcja Zgłoś firmę do konkursu Ekomersy 2014 marketer Ostatni dzień na zgłoszenie prac do Konkursu Biuletynów Firmowych 2014 Andrzej Gruszka Interaktywne e-magazyny firmowe, czyli jak przestać myśleć w kategorii druku Magda Książek Druga młodość Unitry, nowe życie Zelmera, czyli reaktywacja znanych marek Część 1. Redakcja Co powinien wiedzieć e-sprzedawca? Materiały z Ecommerce Day już dostępne Redakcja Znamy zwycięzców projektu Kanwa Przedsiębiorczych Grzegorz Miłkowski [Dodatek specjalny] Real time marketing Kamil Kolbusz „Dwukierunkowa komunikacja SMS”– darmowy e-book Redakcja Znamy zwycięzców konkursu Szpalty Roku 2014 Redakcja Czy dobrze znasz swojego klienta? Redakcja Szef mediów społecznościowych Microsoftu na konferencji Marketing Progress Marta Weczera Reklama kinowa jako nowoczesne narzędzie komunikacji marketingowej Część 2. Redakcja Zostań współtwórcą 15. Kongresu Badaczy Magdalena Kurcz Kobieta i mężczyzna na zakupach w internecie Marcin Gieracz „Ogarnąć kosmos” – darmowy e-book o marketingu i strategii Joanna Pikuła-Małachowska Jeśli chcesz, żeby Cię zauważyli – pomachaj Bartłomiej Kukuła Źródła tożsamości marki Magdalena Piotrowska Tożsamość marki – pomiędzy szczerością a kurtuazją