Partner serwisu:

Baza wiedzy

Silne marki w nowej normalności. Finał XV edycji Superbrands Polska

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak ja się cieszę, że już nie traktujemy Facebooka jak świętej krowy!

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

6 wskazówek od SIG dotyczących skutecznej estymacji i analityki programów lojalnościowych

Lojalność klientów ma niebagatelny wpływ na sukces każdej marki, a dobrze przygotowany program lojalnościowy jest...

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Odczaruj analizę konkurencji. Jak wykorzystać w swojej strategii wiedzę o cenach i ofercie innych uczestników rynku

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
businessman hand working with new modern computer and business success as concept

Analityka biznesowa jako warunek budowania organizacji odpornych

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Ekoprodukt, czyli jaki?

Podkreślanie dodatkowych zalet produktu ma uzasadnienie, o czym jako marketerzy dobrze wiemy. Niestety często prowadzi...

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

KPI i ROI w social sellingu. Co i jak mierzyć w programach socialsellingowych

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie pozwól marce ugotować się we własnym sosie. Jak dzięki analityce zbudować skuteczny lejek sprzedażowo-marketingowy w e-sklepie

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Charts and analytical data on the tablet screen with a cup of coffee on a wooden vintage table.

11 wskazówek, jak zwiększyć możliwości analizy danych w Google Analytics dzięki Tag Managerowi

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
google analytics

Analiza utraty klientów. Jak z wykorzystaniem Google Analytics znaleźć przyczyny migracji oraz im przeciwdziałać

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać Google Analytics do analizy działań reklamowych na Facebooku

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jerome Joseph: Marka musi być fundamentem Twojej kultury organizacyjnej

10 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jak Louis Vuitton najpierw zbłądził, a potem wrócił na właściwe tory, czyli dlaczego marki powinny badać kulturę

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Forum „Marketera+”: Jaki powinien być dobry upominek biznesowy?

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Media pod lupą

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton
Futuristic user interface with business infographs and icons

7 zasad wizualizacji danych. Jak projektować efektywne dashboardy i raporty

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wprowadzamy sport na salony. Jak Decathlon i Ikea zaczepiały się we wspólnym celu

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Memy w służbie marketingu, czyli jak tropić trendy i insighty konsumenckie online

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Event online, giftpack offline. 6 przykładów, jak sprawić, aby upominek stał się integralną częścią wirtualnego wydarzenia

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Data quality management. Jak zadbać o jakość danych w firmie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł